פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המגהץ מוציא חלודה נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מגהץ של TEFAL מוציא אדים עם חלודה,
רכשתי מגהץ לפני 10 חודשים כאשר ביצעתי בו שימוש לא יותר מ- 10 פעמים החל להוציא אדים עם חלודה
ניגשתי לשירות לקוחות של ניופאן בראשון ולאחר שהמכשיר נשלח למעבדה הוא חזר כאשר מהות הטיפול שביצעו בו זה רק ניקוי אבנית.
הייתי בשוק כי לא רק שלא טיפלו בבעיה גם החזירו לי את המכשיר כשכל היחידת סיליקון עליה מונח המגהץ מקולפת ומלוכלכת.
השארתי את המגהץ שם וביקשתי שמנהל יתקשר אליי, בסופו של דבר דיברתי עם דיאנה אברמוביץ שלטענת מנהלת השירות.
הסברתי לה את הבעיה ודרשתי שיחליפו לי את המכשיר במכשיר חדש
החברה לא הייתה מוכנה להחליף את המוצר בחדש.
במהלך השיחה שלי עם נציגת השירות ניסו בכל פעם להסיר מעליהם את האחריות בשאלות על אופן התחזוקה של המגהץ.

אני מנצלת הזדמנות זו להגיד לכל מי שרואה את התלונה הזו לא להתקרב למכשירים של ניופאן ובטח ובטח לא לשירות הגועלי שלהם.

זהירות חרא של שירות - פשוט גועל נפש
כל הסיליקון שעליו מונח המגהץ מקולף ומלוכלך סוג הנזק :
החלפה למכשיר חדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחות, כפי שמתוארת בפנייתה.
בשיחתנו הטלפונית עמה נמסר לה אופן תחזוקת המוצר, וסוכם עמה כי פלטת המגהץ תוחלף על ידנו לפלטה חדשה.
תגובה:
כמו כן, שמחנו להעניק לה 6 חודשי אחריות נוספים למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה