פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע שגוי נושא התלונה:
פארן יאיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחו"ל בשבוע שעבר מכשיר לטיגון עמוק של חברת TEFAL,
בזמן הקנייה נמסר כי קיימת למוצר אחריות בינלאומית, וכי הסוכן בארץ הוא חברת ניופאן.
בחיבור הראשון של המכשיר התברר כי אינו פועל..
בשיחת טלפון בת 20 דקות עם מרכז שרות הלקוחות של ניופאן, שכללה מסירת המק"ט של המכשיר, המתנה ושיחה נוספת, נאמר לי להגיע למרכז השרות בראשל"צ ולהביא עימי את חשבונית הקנייה.
הבוקר, לאחר שהגעתי לשם, נאמר לי שדגם זה אינו מיובא על ידם ולכן לא יתנו לו שירות.

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח כפי שמתוארים בפנייתו.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתו, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, נמסר לו שהערותיו הועברו בנוסף למנהלת קשרי הלקוחות בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
המוצר טופל באמצעות טכנאי פרטי מטעם הלקוח, וללא כל תשלום מצדו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה