פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות במסגרת האחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 30.01.11 פנינו לחברת ניופאן ודיווחנו על תקלה בצג הטלוויזיה ועל הד פתאומי. בהמשך לפניתינו הגיע נציג החברה וראה כי ישנה מסגרת לבנה מסביב למסך והכתוביות ירדו לחלק התחתון ביותר של המסך. הנציג אמר כי זאת תקלה טכנית ויש לקחת את הטלוויזיה למעבדת החברה. לאחר כשבועיים החזירו לנו את הטלוויזיה עם אותה תקלה, כאשר התיקון היחיד שנעשה זה שהחזירו את הכתוביות למקומם. בעיקבות שקיבלנו את הטלויזיה ביום חמישי נאלצנו לחכות עד יום ראשון על מנת ליצור קשר עם חברה, שיקחו את הטלויזיה שוב.
מאז שהטלויזיה הוחזרה בפעם השניה לחברה מנסים הנציגים והנהלת החברה למעט את הנזק ו"שכך זה צריך להיות". לפני כשנה וחצי קנינו את הטלויזיה והיינו מרוצים ולא היו מסגרות לבנות סביב המסך. בעת הקניה נאמר לי כי ישנה אחריות 3 שנים על הטלויזיה. הריני מעוכזיו משירות החברה במקום לנסות לפתור את התקלה החברה עוסקת במשא ומתן על מנת להתיש אותי כלקוח ולקחזיר לי טלויזיה תקולה.
אבקש ליצור איתי קשר בהקדם האפשרי על מנת שנסדיר את העניין.
אין בירצוני לפנות לגורמים אחרים.

תודה מראש

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שמתוארת בפנייתה.
טלוויזיית ה-LCD שרכשה, הנה מוצר איכותי ומוביל.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 24/3/11 סוכם עמה כי המוצר ייבדק ויטופל על ידי המנהל הטכני הארצי בחברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה