פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
לייבמן יבגני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 17 לינואר רכשתי קורא ספרים אלקטרוני
התגלה, כי אחד הכפתורים אינו עובד. לאחר ויכוחים ובירורים המכשיר הוחלף לחדש.
המכשיר החדש עבד כמה ימים והפסיק לעבוד (בעיית מערכת הפעלה)
פניתי למעבדה.
המכשיר בילה במעבדה יותר משבועיים וכל פעם שפניתי לניו-פאן קיבלתי תשובה שלא יכולים לאתר את המנהלת.
לאחר שהתעקשתי ואמרתי כי לא ארד מהקו עד שאדבר עם המנהלת, דיברתי איתה ובתגובה קיבלתי תירוץ שהמכשיר התעקב כי חיקו למסך, כדי להחליף אותו.
הבעיה חד משמעית לא הייתה במסך!
לאחר עוד יומיים-שלוש אמרו לי שלא הצליחו לתקן את המכשיר ויתנו לי אחד חדש.
המכשיר החדש שקיבלתי מראה את כל הספרים הפוך! ובנוסף יש לו בעיה במסך.
פניתי שוב לניופאן וקיבלתי תשובה שהבעיה במסך "זוהי הטכנולוגיה, וכך זה צריך להיות" , למרות שבשני המכשירים הקודמים זה לא היה כך.
לעל זה שהספרים הפוכים אמרו כי הספרים שלי לא בסדר.
לאחר שהוכחתי שגם הספרים שלהם מופיעים הפוך, אמרו לי שיחזרו אלי. ואף אחד לא חוזר.
ביקשתי לקבל החזר כספי - סירבו.
אמרו שייתקנו הכי מהר והכי טוב שאפרש.
בינתיים כבר יותר מחודשיים אני לא יכול להשתמש במכשיר. נאלץ כל היום לרדוף אחריהם לשמוע הבטחות שלהם שלא מתקיימות.
מצב בלתי נסבל ועובר כל גבול!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספ מלא ומיידי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
המוצר שרכש הנו איכותי ומוביל.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח, סוכם עמו כי המוצר שרכש יוחלף על ידנו, לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה