פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף דצמבר רכשתי כיריים דלונגי. כבר לאחר שבועיים התגלתה בעיה במבער הגדול, מבער הטורבו. מאז פניתי מספר רב של פעמים הן ל"מאור הנגב", נותן השירות בדרום והן למוקד ניופאן. ועד היום, כמעט חמישה חודשים אחרי, המבער לא תוקן. לרוב "מאור הנגב" אינם עונים בסניף ולהשיג אותם מייגע ובמוקד ניופאן מבטיחים האחראי יחזור אליך, ובמרבית הפעמים הוא לא עשה כן. תואמו חמישה ביקורי טכנאי. הראשון לא עשה דבר ואמר שהבעיה תוקנה, ולא היה כך. השני אבחן שהבעיה היא במערכת ההצתה, אותה צריך להחליף. לאחר חודשיים ושיחות טלפון מרובות הן למאור הנגב והן למוקד ניופאן, בהם נאמר שהחלק לא במלאי, הובטח שהחלק יגיע. תואם ביקור, בו הטכנאי פשוט לא התייצב. בשני ביקורים נוספים הגיע טכנאי עם חלק לא נכון (פעמיים עם אותו חלק של מערכת הצתה שמתאים למבער רגיל). הטכנאי האחרון פרק את החלק המקולקל ולקח אותו, מבלי שתיקן.
בניופאן מתנערים ואינם מוכנים להחליף את הכיריים, שהיו מקולקים למן ההתחלה, בחדשים. כמעט חמישה חודשים והכיריים עדיין לא תוקנו ונגרמו הרבה טרטורים ועוגמת נפש. חבל שזה השרות שניתן ולהבא אדע ממי לא לקנות.

החלפת הכיריים בחדשים פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בביקור טכנאי שלנו מהיום, המוצר טופל לשביעות רצונות המלאה של הלקוח.
תגובה:
כמו כן, שמחנו להעניק לו 6 חודשי אחריות נוספים למוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה