|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר של ניפאן וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
הלוי אמיר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 09 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
דלת תנור דהלונגי דו תאי בן שנתיים בו כמעט לא נעשה שימוש, התפרקה מברגיה לפתע בזמן האפייה תוך כדי פתיחת הדלת לביקורת המאפה.
עקב כך נגרמה כוויה בזרוע.
פנייה לניופאן ושיחה עם נציגת שירות לקוחות מלפני כשלושה חודשים לא טופלה עד עצם היום הזה.
|
גופני - כוויה |
סוג הנזק : |
תיקון הנזק ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
מבדיקת פרטי פנייתו עולה כי מיום 11/09 לא נתקבלה בחברתנו כל פניה מהלקוח. |
תגובה: |
ניסיונותינו להשיג את הלקוח טלפונית לא צלחו, ולכן שלחנו לו דוא"ל וביקשנו שייצור עמנו קשר. |
פתרון: |
|
|
|