פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמה קנון - אחריות לקויה ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התאריך 16.06.09 רכשתי מצלמת קנון A590 באחריות קרט - שילמתי תוספת למחיר כדי לקבל אחריות מלאה. במהלך השימוש התברר לי שהסוללות מתרוקנות במהירות החלפתי 3 סוגי סוללות כולם מחברות איכותיות במיוחד ולא עזר הסוללות התרוקנו במהירות. פניתי טלפונית לקרט ונאמר לי ע"י נציג שהבעייה מוכרת ושאנקה את בית הסוללות באלכוהול(!!) ניקיתי וגם זה לא עזר.
הכנסתי לאחרונה את המצלמה לבית הצילום בר"ג וגם שם נאמר לי לנסות להחליף סוללות. לאחר שבועיים התקשרתי ונאמר לי שמצאו קוריוזה במצלמה הטענה מופרכת לחלוטין המלמה עומדת כאבן שין לה הוכים בית תקופות ארוכות, אני לא גר באיזור עם לחות, כמו"כ אני מ כיר לקוחות רבים שיש להם את הבעייה הזו.
אני מרגיש שקרט עושה כל שביכולתה לרמות ולהתעות אותי באמתלות שונות ומשונות.
אנא עזרתכם.

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו. תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 31/5/11 נמסר לו שבבדיקת המצלמה במעבדתנו, לאחר כשנתיים ממועד הרכישה, נצפתה קורוזיה בבית הסוללות, ולכן נמסרה לו הצעת מחיר בסך של 208 ש"ח לתיקון המוצר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה