פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום ומשומש כחדש ותקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.5 רכשנו שלט מדגם AVR-2805 בעלות כוללת משלוח של כ500 ש"ח
מספר הפנייה בחברה הינו 4074229 (רן שביט)
המוצר הגיע למחרת עם שליח והתברר שלא רק שהמוצר משומש (שריטות) הושארו בו ככל הנראה סוללות מספר שנים שנמסו לתוך בית הסוללה, והפכו אותו ללא שמיש.
בפניה ראשונה שנעשתה ב 29.5 נעננו בצורה משפילה מבחורה ממחלקת המחסן - קטי שעוד איימה לנתק לנו כי ביקשנו להחליף את המוצר. היא חזרה ב1.6 והודיע שאין לה במלאי את השלט וסירבה - בצורה חצופה ובצורה לא יפה לבטל את העיסקה או לאסוף את השלט מאיתנו היות ובפועל קיבלנו מוצר משומש כששילמנו על חדש - אותה זה לא עניין וכשביקשנו את האחראי עליה היא אמרה שאין אף אחד מעליה היא הכי גבוהה. הסברנו לה שהשיחה מוקלטת ועל פי החוק אנחנו צודקים, מה שהוביל אותה לסיים את השיחה היות ואף אחד לא אוהב להיתפס בקלקלתו...

השלט נאסף מאיתנו במסגרת טשטוש ראיות, עדיין לא בוטלה העסקה ו/או הוצאה חלופה הולמת.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה לאלתר,פיצוי הולם או שלט חדש ולא משומש או משוחזר. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתו של הלקוח.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתו, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
הערותיו הועברו, לגורמים הרלוונטיים בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח נמסר לו שהועבר זיכוי לחברת האשראי ביום 9/6/11. כמו כן, ניצור עמו קשר עם הגעת השלט למלאי חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה