פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע - העדר חלקי חילוף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי צ'יפסר מסוג TEFAL אקטיפריי FZ7000, בעלות של כ-1500 שח.
לפני מספר חודשים נסדק המכסה הפלסטיק.
מאז ה-26/4 פניתי מספר פעמים למוקד השירות של ניופן, במטרה לרכוש חלק כזה. כל פעם מבטיחים לחזור אלי, אך לא עושים זאת.
כחודש וחצי אני ממתין לחלק שמשבית מכשיר חשמל לא זול בן שנה פלוס.
היעדר יכולת להשתמש במוצר שרכשתי סוג הנזק :
א) להתייחס אלי. אם מבטיחים לי תשובה, אז לחזור עם תשובה. ב) לקיים את שליחות הנציגות ולספק חלקי חילוף למוצרים פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים המתוארת בפנייתו של הלקוח.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתו, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
הערותיו הועברו, לגורמים הרלוונטיים בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, שמחנו להעניק לו 10% הנחה, ולתאם עמו מועד לאספקת החלקים למחר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה