פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון : אי שביעות רצון מטלוויזיה אייר 42 LCD אינץ' ומהשרות הנלווה נושא התלונה:
דאבי אריה שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישעיהו 6 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
13/6/11
לכי חברת ניופאן
פקס מספר 03-9435519
א.ג.נ.,
הנדון : אי שביעות רצון מטלוויזיה אייר 42 LCD אינץ' ומהשרות הנלווה

ברשותי טלוויזיה אייר 42 LCD אינץ', של חברתכם-ניופאן - שנקנתה בתאריך 3.9.10 בחנות שא"ל בתעשייה- אווירית בלוד.
בתאריך 2.5.11 התקשרתי לחברת ניאופן והודעתי על קלקול במכשיר שאינו פועל, אלא רק לאחר הוצאת התקע מנקודת החשמל למשך חצי שעה והחזרתו , רק אז הטלוויזיה עובדת.
בתאריך 9.5.11 הגיע לביתי טכנאי , והחליף את כרטיס הטלוויזיה ואמר שהכל בסדר.
למחרת היום ב 10.5.11, ראיתי שהבעיה לא נפתרה, וגם צצה בעיה חדשה .הטלוויזיה נדלקת מעצמה לאחר הכנסת התקע לנקודת החשמל.
שוב יצרתי קשר עם חברתכם . ובתאריך 16.5.11 הגיעו שני טכנאים , ואז נאמר לי על ידי הטכנאים, שהם צריכים לקחת את הטלוויזיה למעבדה לשבוע ימים.
הטלוויזיה חזרה אלי בתאריך 23.5.11 . הטכנאי הרכיב את הטלוויזיה ואז לתדהמתי הבעיה שוב חזרה, והתקלה חזרה על עצמה.
להזכירכם – התקלה היא הדלקה עצמאית של הטלוויזיה .ואז נאמר לי עלי ידיי הטכנאי שיכול להיות שהבעיה היא בהגדרות, דרשתי ממנו שיטפל בתקלה אך לצערי לאחר מספר ניסיונות כושלים, הטכנאי התייאש ועזב מבלי לתקן את התקלה.
שוב התקשרתי לחברתכם. להודיע על התקלה שלא תוקנה .בקשתי לדבר עם אחת או אחד המנהלים. הבטיחו לי שיעבירו הלאה את בקשתי.
בתאריך 25.5.10 התקשרה אליי , אושרת- מנהלת שרות לקוחות , והיא הבטיחה שישלח לביתי טכנאי בכיר שיבדוק את הבעיה .
בתאריך 3.6.11 הגיע טכנאי בשם מושיקו , הוא פרק את מתגי הפעלה של הטלוויזיה לקח את המתגים וסגר את הטלוויזיה, ואמר שהוא לוקח את החלק למעבדה . מיד עם הפעלת הטלוויזיה התקלה שוב חזרה על עצמה - הטלוויזיה נדלקת באופן עצמאי .
ידעתי אז שהבעיה היא לא מהחלק שנלקח למעבדה .
בתאריך 9.6.11 חזר לביתי הטכנאי מושיקו, והחזיר את מתגי הפעלה וכמובן שהבעיה לא נפתרה .
מיותר לציין שלמרות הבטחת , אושרית מנהלת שרות לוקחות, מושיקו – איננו טכנאי בכיר .
בתאריך 10.6.11 שוב התקשרתי לחברת ניופאן, ובבקשתי בכל לשון של בבקשה לדבר עם אחד המנהלים . נמסר לי שיחזרו אלי.
בתאריך 12.6.11 התקשרה בחורה בשם , אתי מנהלת שרות לוקחות . ושוב סיפרתי לה את כל הסיפור מתחילתו . ונאמר לי על ידה שאתם מצטערים על העוגמת נפש ושהיא תדאג באופן אישי לשלוח לביתי טכנאי בכיר, שיבדוק ויטפל בתקלה וכן תדאג לשלוח לי שובר מתנה כפיצוי. באותה שיחה עניתי לה, כי אם אתם מעוניינים לפצות אותי, אז תסדירו לי את 6 שנות הביטוח ללא עלות תשלום ביקור טכנאי בגובה 199 ₪.
אתי ביקשה ממני לפנות אליכם בכתב כי זה לא בסמכותה לאשר כזה פיצוי.
אני תוהה בקול ובכתב , האם בקשתי היא כל כך לא במקומה ?
ובכמה כסף מדובר . האם הפסדי ימי עבודה שלי, בכדי לחכות לטכנאים שלכם, בשעות היום בלבד, כשסרבו להגיע בשעות אחר הצהרים, האם עוגמת נפש שלי ושל בני משפחתי , אי שביעות רצון מהמכשירים שאתם מוכרים, שמסתבר אינם עומדים בסטנדרטיים גבוהים בעליל, האם העצבים, הישארות שבוע ללא טלוויזיה וכל פעם להמתין לחצי שעה שהטלוויזיה תידלק.
והבעיה עדין לא נפתרה .
בתאריך 12.6.11 התקשרה , עינת מהמעבדה, לתאם הגעת טכנאי לתאריך 15.6.11
בשלב זה אני בספק לגבי פתרון לבעיה.

מהנהלה שלכם אני מצפה שתענו בחיוב לבקשותיי,
אחד לדאוג לפתרון התקלה במיידי, או לחילופין לקבל מכשיר חדש, ובמקביל להמיר את 6 שנות הביטוח לשרות ללא עלות ביקור טכנאי. כמו שאתם מציינים באמנת השרות שלכם, שלצערי במקרה שלי לא באה לידי ביטוי או פיצוי.

אבקש לקבל תגובתכם לאלתר.

לקוח מאוד מאוד לא מרוצה.

אריה צבי
052-2935340
אחד לדאוג לפתרון התקלה במיידי, או לחילופין לקבל מכשיר חדש, ובמקביל להמיר את 6 שנות הביטוח לשרות ללא עלות ביקור טכנאי. כמו שאתם מציינים באמנת השרות שלכם, פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח כפי שמתוארת בפנייתו.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, בוצע כיוון בתפריט המשתמש, והעניין הובא לסיומו, לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה