|
|
|
|
|
|
תלונה על שרות תמיכה למחשב נייד ACER |
נושא התלונה: |
יום שני 30 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד acer 5742 מניופאן. המחשב מגיע עם מע' הפעלה.
שפת ממשק עברית אינה עובדת תקין כמו גם מעבר מעברית לאנגלית.(בוצעו הגדרות עברית בשדה regional).
בנסיונותי לפתרון הבעייה, כל גורם מעביר אותי לגורם אחר, ללא פתרון הבעייה :
ניופאן הפנו אותי לטלדור, שכן ניופאן הפסיקו תמיכתם הטכנית. טלדור הפנו למיקרוסופט מכיוון שאינם תומכים בתוכנה אלא רק בתקלות חומרה. מיקרוסופט הפנו לניופאן שכן מדובר במע' הפעלה שמגיעה מובנית במחשב ולכן אינם תומכים.
פנייה במייל לניופאן לפני למעלה משבועיים ללא מענה.
פניתי לשרות לקוחות ניופאן דרך האתר לפני כשבוע וללא מענה מהם.
לציין כי בתעודת האחריות מצויינת אחריות חצי ראשונה על תוכנה.
|
לא ניתן להשתמש בעברית בתוכנות במחשב הנייד. |
סוג הנזק : |
הנחייה טכנית/שליחת קובץ לפתרון הנושא.(לא פירמוט). |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו. |
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח, נמסרה לו הדרכה טלפונית לשחזור מערכת ההפעלה. |
פתרון: |
|
|
|