פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בתקלה במיקרוגל במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/03/2010 רכשנו תנור מיקרוגל מדגם GMO31GW. המוצר נרכש ברשת חנויות טרנקלין חשמן בסניף בית אליעזר במחיר של 829 ש''ח.
אחריות היצרן אשר ניתנן למוצר הנ''ל הינה 3 שנים.
ליפני כחודשיים ראינו המיקרוגל התקלקל, התקלות שהיו לו הן: צלחת נתקעת במהלך החימום ומפסיקה להסתובב, ניצוצות בתוך תא המיקרוגל בעת ההפעלה, חימום לא אחיד, רעש חריד מהמיקרוגל בעת החימום.
מיד פנינו למרכז שירות בנתניה "בגר מנחם".
פעמים רצוף מסרתי לו את המיקרוגל לתיקון ובכל פעם כשהבאתי את המיקרוגל הביתה גיליתי שהתקלה חוזרת על עצמה מחדש. בכל בתקופה הנ''ל נאלצנו להסתדר ללא המיקרוגל, בהיותינו משפחה עם 2 ילדים קטנים.
בפעם השלישית כשהגעתי למסור את המיקרוגל, נציג של בר מנחם הפעיל אותו והכניס פנימה חצי קוס אחד פעמית של מים הצלחת הסתובבה במשך כ 20 שניות והוא טען שאין מה לתקן ושהמיקרוגל תקין. הסברתי לו שהתקלות מופיעות, בעת השימוש הביתי אך הוא ונציגה נוספת התחילו, לקלל אותי ולצעוק עלי שאני משקר וביקשו ממני ש "אעוף מהמקום שלהם ולא אחזור לשם יותר" הם השפילו אותי על יד כל הלקוחות, החפישו את שמי בלי לתת לי אפשרות להגיב. אני מרגיש שנעשה בי לינץ' ושמי הוכפש על יד כל הלקוחות בצורה לא מוצדקת ולא מבוססת. אני נבהלתי ונאלצתי לעזוב ואת המיקרוגל השארתי אצלהם. השרות שלהם היה מזעזע והיחס מיתחת לכל ביקורת.
רק לאחר שהתקשרתי לניופן, "בר מנחם" הסכימו לבדוק את המיקרוגל, ומצאו שמנוע היה תקול. הם טענו שהחליפו אותו ונמסר לי מניופן שמיקרוגל תקין ואני יכול לבוא לקחת אותו (התקשורת עם "בר מנחם היתה דרך ניופן).
עספתי את המיקרוגל הביתה, אך לצערי גיליתי שוב שהתקלה חזרה.
לאחר שפניתי לניופן בפעם נוספת, סיכמנו שהמיקרוגל יתוקן במעבדה המרכזית של ניופן.
כשהחזירו לנו את המיקרוגל לאחר התיקון (החליפו מנוע ועוד מספר חלקים נוספים שנמצאו תקולים) שוב גיליתי שהתקלה חזרה והצלחת נתקעם בעת החימום.
כרגע המיקרוגל בבית תקול לאחר 4 פעמים שמסרנו אותו לתיקון מתוכם 3 פעמים ל"בר מנחם" ופעם נוספת למעבדה מרכזית של ניופן, כולל שיחות טלפון ארוכות עם שרות לקוחות של ניופן.
עוגמת נפש, בזבוזזמן, עלבון סוג הנזק :
טיפול בתקלה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח סוכם כי המוצר ייאסף מביתו באמצעות מוביל של חברתנו, ללא כל תשלום, לצורך בדיקה מקיפה ויסודית שתיערך על ידי המנהל הטכני במעבדתנו המרכזית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה