פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מגוחך, יחס מזלזל ואי שביעות רצון הלקוח - אוזניית בלוטוס. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל כשרכשתי אוזניית בלוטוס של חברת plantronics 975.
בחרתי באוזניה הספציפית הזאת בגלל הביקורות הטובות והאיכות, לאחר הרכישה הגעתי לביתי הטענתי את האוזניה ופעלתי לפי חוברת ההוראות המצורפת.
לאחר שהתחלתי לעבוד עם האוזניה החלו להופיע רעשי רקע בזמן שיחה, ניתוקים וכו'.
פניתי לחברת ניופאן והם הפנו אותי למעבדת שירות אשר תשלח את המוצר אליהם לחברה.
לאחר 3 שבועות של המתנה למוצר קיבלתי טלפון מהמעבדה בוא אסוף האוזניה.
שמח ומאושר הגעתי למעבדה ושם ציפתה לי הפתעה, החליפו לי את האוזניה בחדשה. חזרתי לביתי ושוב פעלתי לפי ההוראות המצוינות בחוברת ההפעלה.
יש לציין כי בתקופה של ה3 שבועות החלפתי מכשיר סלולרי למכשיר חדש.
חיברתי את האוזניה, ושוב !! אותם רעשים אותם הפרעות כאילו שום דבר לא השתנה!
מאוכזב מאד התקשרתי לניופאן ולאחר שיחות רבות הובטח לי שבמידה ואגיע לבית ניופאן בראשון לציון אקבל זיכוי לרכוש מוצר אחר.
לא עברו כמה ימים והתייצבתי בסניף המרכזי בראשון לציון ( יש לציין שאני מתגורר בכפר יונה מרחק 40 דקות נסיעה, שלא נדבר על מחיר הדלק עד לשם)
לא התייאשתי והגעתי לבית ניופאן שם גיליתי להפתעתי שאינם מוכנים לתת לי זיכוי כפי שנאמר לי בטלפון, המנהלת איתה דיברתי בטלפון אמרה לי שאין דבר כזה "והתפשרה" לתת לי אוזנייה מדגם זול יותר.
שילמתי ממיטב כספי על אוזנייה שלא שווה כלום למה שאקח משהו ברמה פחות טובה ?
לבסוף שוב המוצר הגיע למעבדה של ניופאן וכעבור כמה ימים ניסו ליצור איתי קשר
השאירו לי הודעה שיחזרו אליי ואף אחד לא חזר.
יום למחרת התקשרתי לשירות הלקוחות, המתנתי לא פחות מ20 דקות על הקו, כאשר הדבר היחידי שהיה לנציגה להגיד לי זה שעד 4 שעות יצרו איתי קשר !
כמובן ניחשתם נכון, אף אחד לא התקשר ולא יצר קשר מאז ועד עכשיו.
אני מאד מאד מאוכזב מהשירות המזעזע של חברה כה גדולה, עד היום אני ומשפחתי רכשנו עשרות מוצרים של ניופאן ומהיום והלאה אני נשבעתי שלא אקנה שום דבר שקשור לחברה הזאת, לא אני ולא כל מי שישמע את הסיפור שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
מבדיקת פרטי פנייתו עולה שהאוזניה שברשותו נבדקה על ידנו ונמצאה פועלת באופן תקין לחלוטין, והוחלפה למען הסר ספק בלבד, ולצורך שביעות רצונו של הלקוח.
עם קבלת האוזניה החדשה הלין על כך בשנית, וציין שהרעשים אינם קבועים ומופיעים לעיתים רחוקות.
תגובה:
לכן, נמסר ללקוח שלא נוכל לאשר את בקשתו לביטול העסקה. כמו כן, המלצנו בפניו לפנות לספק השירות של הטלפון הנייד שברשותו, לבדיקת המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה