פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 63946 נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, לא הצלחתי להוסיף התייחסות למענה לתלונה 63946 (מיום 7/7/2011)באתר ולכן פתחתי חדשה. מבחינתי הבעייה במוצר (מחשב נייד) בעינה.
לא ברור לי כיצד ביום 25/7 השיבה נציגת ניופאן כי הוסבר ללקוח כיצד לבצע הפתרון לבעייה, כאשר ביום 22/7 פניתי לניופאן (גב' שירי שלמה) וכן לחב' טלדור במייל לפיו הנחייה זו שלהם לא עזרה והבעייה בעינה .
מטלדור ביקשו את פרטי הכתובת שלי אך מאז שמסרתי אותה (24/7) לא שמעתי מהם.
למרות תזכורות נוספות הן לטלדור והן לניופאן אין מהם אף תשובה, לא במייל ולא בטלפון.
המחשב אצלי עם אותה הבעייה שלצערי מונעת ממני להשתמש בו !
וזאת כבר חודשיים !! לזאת אינני קורא שרות. אלא זלזול בלקוח !
כעת מבקש את החזרת המחשב וקבלת מלוא כספי בחזרה כולל פיצוי !
או לחלופין החלפה למחשב נייד חדש מקביל אחר מתוצרת אחרת .

בברכה,
סמי
עלבון סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, סוכם עמו כי במידה ותימצא תקלת חומרה במוצר, אנו נשקול את בקשתו להחלפת המחשב. תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, סוכם עמו כי במידה ותימצא תקלת חומרה במוצר, אנו נשקול את בקשתו להחלפת המחשב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה