פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום והאשמת לקוח בגרימת נזק. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מעדכן את התלונה עקב התפתחות.
המצלמה הגיעה אליי הביתה בתאריך 28/7/11. הייתי מרוצה ממהירות האספקה למרות שהייתה התחייבות למשלוח תוך 28 ימי עסקים. הנני מתגורר במרכז והגעתי במיוחד לצפון, לבית הורי על מנת לראות את המצלמה שהזמנתי.
לאחר מס' דקות של בחינת המצלמה וגם צילום במצלמה הבחנתי שהתריס של המצלמה לא נפתח עד הסוף וגם לא נסגר עד הסוף כאשר מכבים את המצלמה. מכיוון שזה היה ביום חמישי בערב נאלצתי לחכות ליום ראשון כדי לדבר עם הספק - קרט ניופאן. רצוי לציין שיכולתי לבצע עסקה בחנות פרטית אך העדפתי לשלם עוד כמה מאות שקלים כדי לעבוד עם היבואן הרשמי - קרט ניופאן. מתברר שזו הייתה טעות איומה.
ביום ראשון 31/7 דיברתי עם נציגת שירות וזו אמרה לי שמנהלת תחזור אליי למחרת. במקביל עדכנתי את ואללה שופס בתקלה והם הציעו לי שאמתין לתשובה מקרט. אכן זה קרה, המנהלת בשם מעיין חזרה אליי וזו הנחתה אותי למלא טופס תקלה דרך אתר האינטרנט של קרט (בזבוז של יום! הנציגה יכלה לומר לי את אותו הדבר מבלי לגרור את הטיפול אל המנהלת). קיבלתי באותו יום מייל שאני נדרש לשלוח קבלה ותעודת אחריות אל המעבדה. התקשרתי לשירות כועס שמדובר במצלמה שרק נפתחה לפני כמה ימים. השירות עדכן את בית הצילום/המעבדה והעניין נסגר.
ביום שלישי, ה- 2/8 המצלמה נלקחה ממני דרך שליח כדי שתיבדק במעבדה (כל הציוד שקיבלתי במשלוח כולל המתנות החזרתי משום שכבר ביקשתי לבטל את העסקה מחברת ואללה שופס). אני רוצה לציין שהייתי מאוד מאוכזב מרמת האמינות של המוצר.
ב-3/8 קיבלתי טלפון מבחורה בשם אורטל מהמעבדה וזו אמרה לי שהמצלמה הגיעה עם פגיעה בעדשה ושאני אתקשר ביום ראשון כדי לברר מה קורה. אני כמובן טענתי מההתחלה שהמצלמה הגיעה אליי עם בעייה בתריס. התקשרתי כועס לשירות של ניופאן כדי להבהיר להם שאני כלל לא פגעתי במצלמה ושאני ממש לא מרוצה מזה שמורחים אותי גם בזמן הטיפול ועוד ישנה סבירות שהם מאשימים אותי בגרימת נזק. יום למחרת קיבלתי טלפון מאושרת שהחליפה את מעיין וזו אמרה לי שיש נזק בטבעת העדשה והציעה לי לתקן אותה ללא תשלום. אני כמובן לא הסכמתי לדבר הזה כי המצלמה הגיעה אליי עם התקלה. התקשרתי זועם לואללה שופס כדי לבטל את העסקה והם הציעו לי להמתין לתוצאות הבדיקה. ביום חמישי, ה- 4/8 אושרת, המחליפה של מעיין בקרט-ניופאן התקשרה אליי ואמרה שיש אישור להחלפת המצלמה. אני כבר נשמתי לרווחה. היא אמרה שמעיין (המנהלת שהתחילה את הטיפול) תחזור אליי ביום ראשון ב- 7/8 כדי לתאם איתי את ההחלפה. אף אחד לא חזר אליי אז אני התקשרתי לקרט על מנת לדבר עם מעיין כדי לסגור את הטיפול וכמובן לדרוש פיצוי הולם. נציגה בשם מורן ניסתה להשיג אותה אך לא הצליחה. מורן אמרה שהיא אכן רואה שמעיין צריכה לחזור אליי כדי לתאם החלפה אך כנראה שהיא הלכה הביתה.
התקשרתי לאחר מכן לוואלה שופס כדי לומר להם בפעם השלישית שאני רוצה לבטל את ההזמנה כיוון שכבר קיבלתי אישור להחלפה ואני זכאי לבטל את העסקה תוך 14 יום ועוד מבלי להיות מחויב בשקל נוסף עקב פגם במוצר. ענה לי נציג בשם אבי, הצגתי לו שוב את הבעיה שלי והוא אמר לי שואללה שופס קיבלו היום מייל מניופאן שאין אישור להחלפה. הסברתי לו שלפני שדיברתי איתו קיבלתי אישור מנציגה שמנהלת מקרט-ניופאן הייתה אמורה לחזור אליי כדי לתאם החלפה. ביקשתי מישהו בסמכות גבוהה יותר על מנת שיטפל בבעיה שלי שנגררת יותר משבוע ונתקלת בחוסר שירות גם מוואללה שופס וגם מקרט. אני מרגיש שאין שם עם מי לדבר ושאפילו המנהלים שם לא עושים את העבודה שלהם. בסה"כ רציתי מצלמה תקינה זה הכל. אני כן הסכמתי להחלפה כי אני כן מעוניין במצלמה אך אני נתקל בשתי חברות שלא נותנות את מה שמגיע ללקוח.
אני מרגיש שאני מתחנן בפני שתי החברות האלו. אני רוצה את כספי בחזרה. אני בזבזתי כל כך הרבה שיחות טלפוניות ואנרגיות על הבעיה הזאת. היום, יום שני התקשרה אליי מעיין מקרט על מנת לתאם איתי החלפה. קבענו כבר ליום רביעי שהמצלמה החדשה תגיע. שאלתי לפיצוי וזו השיבה לי שהיא לא מפצה. היא שאלה אותי אם צילמתי תמונות עם המצלמה אז השבתי לה שבוודאי שהשתמשתי במצלמה, מדובר בבעיה בתריס. מעיין אמרה לי להמתין ושהיא עוד מס' דקות תחזור אליי. לאחר חצי שעה היא חוזרת אליי ומודיעה לי שהיא לא מחליפה לי את המצלמה מהסיבה שביצעתי שימוש במצלמה וזה מעיד שהמצלמה הייתה תקינה ואז גרמתי נזק כביכול. אני הסברתי לה שהמצלמה כלל לא נפלה לי ואין לי מושג על מה היא מדברת. התלוננתי רק על בעיה בתריס. מעיין נהפכה לקיר ולא קיבלה כלום ממה שאמרתי ובנוסף אומרת לי "יניב, בוא נהיה אמיתיים... המצלמה הייתה תקינה אחרת לא היית עושה בה שימוש". נאצלתי לנבל את הפה והשיחה ירדה ברמה של הדיבור. חברת קרט מאשימה אותי בנזק שכלל לא גרמתי למצלמה ומעיין תוך כדי שיחה מנסה להוציא אותי שקרן. משיחה של תיאום החלפה היא (מעיין) חורצת שלא תהיה החלפה ועוד בחוצפתה מציעה לי לתקן את המצלמה בתשלום. התקשרתי לוואלה שופס כדי להתחנן לעזרתם, חזרה אליי מנהלת בשם סיוון וזו אמרה לי שהם בדיון עם המנהלים שם כדי להביא את העניין לסיומו.
נא עזרתכם בעשיית צדק, בבקשה.
עלבון סוג הנזק :
רוצה לבטל עסקה כבר ולא רוצה קשר עם קרט-ניופאן. לא מעוניין להיות מחוייב בשקל. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
על אף גרסאות סותרות של הלקוח, ומחיקת התמונות (על ידו) שצולמו מכרטיס הזכרון,
אישרנו ללקוח את ביטול העסקה.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
על אף גרסאות סותרות של הלקוח, ומחיקת התמונות (על ידו) שצולמו מכרטיס הזכרון,
אישרנו ללקוח את ביטול העסקה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה