פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בנוגע למימוש אחריות של מחשב נייד אייסר נושא התלונה:
מולר אריאל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשנתיים מחשב נייד של אייסר ידעתי שיש שם מאחוריו "ניופאן שמות גדולים אחריות גדולה" ועוד הרחבתי אחריות ל 3 שנים .
לפני כשנה החלה תופעה מוזרה של ניתוקי ה USB , המחשב נלקח למעבדה של ניופאן בראשל"צ ותוקן הוסבר לי על ידי הטכנאי שהבעייה יכולה לנבוע מ 2 סיבות אחת הלוח ואחת חלק המחבר של ה USB ,הוא החליף רק את המחבר ואמר שאם חוזר להחליף את הלוח .

כעבור קרוב ל7 חודשים התקלה חזרה שוב רק שאז להפתעתי נושא המעבדה הועבר לחברת טלדור כשהיבואן הרשמי הוא עדיין ניופאן .
מכאן החל חודש של כאב ראש ועצבים .
השירות הלקוי החל בכך שלמרות שבמחשבים שלהם היה רשום שהמחשב באחריות היו צריכים שאמציא להם קבלה מלפני שנתיים שרכשתי את האחריות .
המתנה זוועתית לנציג בטלפון של המעבדה .
המחשב היה בתיקון פעמיים , והתקלה נשארה ועדיין ישנה .
בעקבות השירות הטלפוני הלקוי במעבדה איבדו לי את הקייס של הלפטופ .
שכחתי אותו במעבדה כשמסרתי את המחשב והתקשרתי שעה אחרי זה כדי לבקש שישימו בצד , הנציגים שדיברו איתי אמרו לי שאין בעייה ויחכה לי בצד
כשהגעתי לאסוף את הנייד לא היה זכר לקייס והנציגה הפרונטלית טענה שהנציגים הטלפוניים חזרו אלייה רק אחרי 3 ימים !!! !!! ואז היא לא ראתה אותו במעבדה.
בנוסף לכל זה בפעם השלישית שהלפטופ החל לגמרי לא להפעיל את ה USB
התקשרתי שוב , ביקשתי שיפור בשירות . לאחר דין ודברים אושר לי להכניס את המחשב למעבדה ושיטפלו בו מידית . ברביעי בצהריים המחשב נאסף ממני
היום יום שני התקשרתי לבדוק מה הסטטוס כמובן שאף אחד לא נגע בו .
בגלל בקשה שלי טכנאי החל לטפל היום בתקלה והיה עסוק במשך מעל שעתיים
בניסיון להסביר לי איך התקלה היא לא של אייסר אלא של מערכת ההפעלה.
אני טכנאי מחשבים , אני מטפל במחשבים /שרתים אני יודע לזהות תקלות
החלפתי 3 מערכות הפעלה ביניהם המערכת המקורית שהגיעה עם המחשב
זה לא עזר , הטכנאי המשיך ואמר שכיוון שיש לי מערכת הפעלה שהיא לא המקורית הוא לא יכול לבצע כלום .
אחרי שכבר ממש רתחתי וביקשתי מנהל ,הוא טען בפניי שהוא המנהל (נראה לי שקרי בהחלט) וביקשתי את המנהל שלו הוא טען שוב שמנהל לא יתן לי תשובה אחרת ולא רצה להעביר אותי .
כעבור מס' דקות שראיתי שאני לא מתקדם עם אותו טכנאי לשום מקום והוא ממשיך להגיד שבכלל אין תקלה
ביקשתי לראות איפה בחוזה שירות רשום שאם אין לי את הויסטה המקורית
אני לא זכאי לקבל שירות למחשב משלא מצא נספח שכזה העביר אותי למנהל שלו בחור שהזדהה כמנהל בשם יאיר הוא אמר שרואה את התקלה המדוברת והציע לנסות לעקוף את המערכת הפעלה שלי ויתקין כונן קשיח אחר עם המערכת הפעלה המקורית כדי לוודא אם אכן התקלה נמצאת גם במצב הזה.
אחרי שעתיים מתקשר אליי אותו טכנאי של המעבדה בטון מאוד מזלזל "התקנתי ואני לא רואה שום בעייה מה אתה רוצה שאני יעשה" ,הסברתי לו שהתקלה הזו באה והולכת ויש ממש להשתמש במחשב כי להתחקות אחרי התקלה לנסות לחבר ולהסיר התקנים . הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו , בכל ההתנהלות דיבר אליי כאילו הוא עושה לי טובה ובזלזול , פשוט לא רצה לתת את השירות
לא ידע איך להתמודד עם התקלה וניסה למכור לי את זה שבכלל אין תקלה.

אני כבר לא יודע למי לפנות ומה לעשות , במייל שלהם הם בכלל לא עונים
אין תגובה אף פעם ממש זלזול !!
עלבון סוג הנזק :
תיקון מחשב נייד או החלפה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
מבדיקת פרטי פנייתו עולה כי התקלה המתוארת נוצרה כתוצאה מהתקנת מערכת הפעלה ללא רשיון.
עם התקנת מערכת הפעלה מקורית עם רשיון במעבדתנו, כל מנהל ההתקנים זוהה כהלכה, והמחשב נבדק ונמצא תקין לחלוטין.
תגובה:
לאור פניתו הנוספת של הלקוח, בדקנו את המחשב ולאחר הרצה של מס' ימים נמסר ללקוח כי לא נצפתה כל תקלה, והמוצר פועל באופן תקין לחלוטין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה