פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
לסטיגזון משה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-15/8 פניתי לסניף החברה והזמנתי דלתית פנימית וציר ימני לדלתית עבור מקפיא מתוצרת Delongi דגם DP600 שיוצר בשנת 2007. לאחר שבוע לאור טלפון שלי נמסר לי שיצרן הצירים פשט את הרגל ולכן יוכלו לספק לי את הדלתית בלבד. מאחר והחוק מחייב את החברה לספק חלקי חילוף במשך 7 שנים לפחות פניתי לשירות הלקוחות לגב' שירי בפניה 4206228 והובטח לי שתוך שבוע אקבל את החלקים. מאז חלף כחודש וכל פניותי החוזרות ונישנות נענו בהתנצלות והבטחה שתוך ימים בודדים אקבל את החלקים. הגעי לחברה וביקשתי לפגוש אישית את שירי משירות הלקוחות (שלכאורה טיפלה בי) ו/או בעל תפקיד אחר, אך נעניתי בשלילה והובטח לי שיצרו איתי קשר. לאחר יום השאירו הודעה בטלפון של אשתי והודיעו לנו שהחלקים יגיעו תוך ימים בודדים. החלקים כמובן לא הגיעו ובינתיים אנחנו תקועים עם מקפיא המיצר קרח משום שאינו נסגר כראוי ועם תחושה של זלזול מוחלט בנו כלקוחות. אולי אתם תוכלו לעזור
עלבון סוג הנזק :
אספקת החלקים הנדרשים או כל פתרון מעשי אחר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, שכפי שמתוארת בפנייתו.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתו, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
תגובה:
החלקים סופקו היום ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה