|
|
|
|
|
|
שרות גרוע מחברת ניופאן לטלוויזיה lcd |
נושא התלונה: |
זומר איתמר |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.08.11 נלקחה לתיקון מביתי טלוויזיה lcd מדגם pilot לאחר מס' ימים התקשרתי למעבדה והוברר לי שהטלוויזיה הועברה למעבדה הראשית של ניופאן לאחר 3 נסיונות עד היום 14.09.11 אין לחברת ניופאן שום תשובה מתי הטלוויזיה תחזור אלי וזאת אחרי שנאמר שהמכשיר יוחזר תוך 10 ימי עסקים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו. |
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 21/9/11, הנושא טופל לשביעות רצונו המלאה. |
פתרון: |
|
|
|