פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מכונת כביסה בתקופת האחריות נושא התלונה:
שיין רון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יומיים הזמנתי שירות מחברת ניופן על מכונת כביסה האייר אשר בעת הרכישה הובטח עבורה אחריות מלאה לשלוש שנים
הופנתי לשירות אבאל בחיפה
בשירות אבאל נמסר לי שאצלם מופיע שנגמרה שנת האחריות ועליי לשלם עבור השירות פניתי טלפונית שוב לשרות ניופן שבשיחה אישרו לי שיש לי 3 שנות אחריות מלאה
למחרת הגיע הטכנאי ושוב טען כי האחריות נגמרה ויש לי אחריות 1+2 כלומר לשלם חלקית
שוב חזרתי לשרות ניופן וככה שיחה ועוד שיחה ועוד שיחה
ובסוף החליט הטכנאי שיש עליי לשלם עבור חלקי פלסטיק שלא כלולים באחריות
אם כך לא ברור לי מה זה אחריות מלאה (כפי שנרשם בדף הפרסום )
עוגמת נפש ויחס מזלזל סוג הנזק :
החזרת כל ההוצאות הכספיות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח נמסר לו שהאחריות למוצר אינה חלה במקרה של שבר, ולכן הטיפול בוצע בתשלום.
תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח נמסר לו שהאחריות למוצר אינה חלה במקרה של שבר, ולכן הטיפול בוצע בתשלום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה