פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר תקול ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היי חברים,
אני רוצה לשתף אותכם בסיפור קצר לגבי השרות של ניו פאן.

לפני כחודש קניתי מקרר HAIER לאחר ההספקה התחילה מסכת הבעיות. לאחר יומיים המקרר הפסיק לעבוד המקפיא שבק חיים ותא קירור שמר על טמפרטורת החדר.
מיותר לציין שכל המוצרים התקלקלו ונשארתי ללא מקרר לסופ"ש. לאחר שיצרתי קשר עם שרות לקוחות ניו פאן נאמר לי כי יגיע הטכנאי ויבדוק את מקרר, הטכנאי הגיע ו"תיקן" ביום שישי בבוקר וכמו שאתם יכולים לנחש בצוהריים התקלה חזרה וכל מוצרים התקלקלו. כרגע הם מציעים לשלוח עוד ועוד טכנאים אומנם אני מסביר להם כשקונים מקרר חדש הוא אמור לעבוד מהיום הראשון וברצוני שיחליפו לי למקרר חדש לא ינסו לתקן מקרר פגום שסופק כחדש.

בינתיים המקרר לא עובד כמו שצריך וימי עבודה נשרפים מהגעות טכנאים.
ביזבוז זמן סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עמה מהיום, שמחנו לתאם מועד להחלפת המקרר שברשותה למקרר חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה