פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לאחר קניה< נושא התלונה:
כהן חגי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחברת ניופאן מחשב נייד DELL, מחשב יותר יקר ממתחריו אך ידוע באמינות המוצר והחברה - כך חשבתי.
המחשב נשלח לכתובת הוריי , ויום אחר קבלתו הגיע לידי - אריזת המוצר פתוחה ואף שקית השנאי שבתוך האריזה - קרועה (דבר המעיד על שימוש קודם במוצר, ולא על אריזה שנפתחה במשלוח וכדו'). בהפעלת המוצר הראשונית הרגשתי שהמוצר בעייתי.
פניתי לניופאן להחליף את המוצר (ולשדרגו למוצר יקר יותר)ואף ציינתי שהגיע באריזה פתוחה - ולהפתעתי נעניתי בשלילה, והמקסימום שהם יכולים זה לאסוף את המוצר מביתי ולשלוח אותו לבדיקה במעבדתם.
יום לאחר מכן קיבלתי טלפון מחברת השליחויות שאינם מגיעים לכתובתי. פניתי שוב לניופאן, ובניגוד להבטחתה של המנהלת שירות, שירי שלמה, דרשה ממני להגיע למרכז האיסוף שלהם ולמסור אותו שם. לטענת ניופאן מכיון שהמחשב הופעל נעשתה אקטיבציה למערכת ההפעלה ואין אפשרות להחליפו.
כספי סוג הנזק :
החלפת המחשב פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
המוצר סופק לרשות הלקוח ביום 7/9/11, ולאחר 5 ימים פנה לראשונה בעניין תקלה במוצר. על כן, ובהתאם לתעודת האחריות שברשותו, הופנה לבדיקת המוצר במעבדה.
כמו כן, נמסר לו שבמידה ותימצא תקלה בחומרה-נחליף את המוצר לחדש.
תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
המוצר סופק לרשות הלקוח ביום 7/9/11, ולאחר 5 ימים פנה לראשונה בעניין תקלה במוצר. על כן, ובהתאם לתעודת האחריות שברשותו, הופנה לבדיקת המוצר במעבדה.
כמו כן, נמסר לו שבמידה ותימצא תקלה בחומרה-נחליף את המוצר לחדש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה