פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תעודת אחריות למכונת כביסה של האייר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תגובתה של הגברת טלי און מניופאן על תלונתי מיום 14.09.2011
אני מחזיק בידי את תעודת האחריות שמהווה מסמך משפטי לא מוזכרת בשום אופן המילה שבר כמו כן החלק שכשל במכונה נשבר משימוש סביר במכונה על פי הוראות השימוש ולא נפגע בזדון
אי לכך חברת ניופאן מנופפת בסיסמה "שמות גדולים אחריות גדולה " ואין אוויר מאחורי מילים אלה
ברצוני לציין כי במסמך הרכישה נרשם באותיות מודגשות "3 שנות אחריות מלאה ללא כוכביות וללא אותיות קטנות "
כנראה רק שופט יוכל להחליט מהי אחריות של חברה לגבי מוצרים שהיא מוכרת
עוגמת נפש ושקר בפירסום סוג הנזק :
החזר כספי ועלויות נוספות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בתעודת האחריות מצוין שהאחריות אינה חלה במקרה של רשלנות הלקוח שכן, כידוע, שבר אינו נגרם יש מאין.
על כן, נגבה תשלום מהלקוח בגין טיפול זה.
תגובה:
בתעודת האחריות מצוין שהאחריות אינה חלה במקרה של רשלנות הלקוח שכן, כידוע, שבר אינו נגרם יש מאין.
על כן, נגבה תשלום מהלקוח בגין טיפול זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה