|
|
|
|
|
|
תעודת אחריות ניופאן לטלויזיה טושיבה |
נושא התלונה: |
maor moti |
שם/כינוי: |
יום ראשון 27 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שרות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27-1 הזמנתי טלויזיה טושיבה דגם 40s1733 מבית היוקרה - בטלפון חוזר
נאמר לי כי הטלויזיה מיבואן י.שלום עם 3 שנות אחריות וכי אם אוסיף 300 ש"ח אקבל טלויזיה של ניופאן עם 7 שנות אחריות. הסכמתי.......וזאת הייתה טעות.
הטלויזיה הגיעה עם שנה אחת של אחריות.לאחר תכתובות רבות אהובית ציונית מקשרי לקוחות של ניופאן קיבלתי מייל ב 28-3 שאכן אקבל תעודה מתוקנת.וזהו...
מאז ועד היום התעודה לא הגיעה ומהשרות לא עונים ולא מגיבים למיילים על שאלתי היכן התעודה המובטחת.וכך חלפו 9 חודשים ואני עדיין מחכה.
|
קבלת התעודה המובטחת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, סוכם כי נשלח לו בשנית תעודת אחריות למוצר. |
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מהיום, סוכם כי נשלח לו בשנית תעודת אחריות למוצר. |
פתרון: |
|
|
|