|
|
|
|
|
|
לך תוכיח שאין לך אחות......או: הלקוח תמיד אשם! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2011 רכשתי מחב' ארליך מעבדות מצלמת ווידאו תוצרת חב' CANON -תחת אחריות מלאה של ניופאן/קרט.
הדרך להוריד למחשב סרטים שצולמו במצלמה הוא באמצעות כבל USB המתחבר למחבר במצלמה.
לאחר כחודשיים תיפעול, המחשב הפסיק לזהות את המצלמה והודיע שישנה בעיה בחיבור ה USB.
המצלמה נשלחה [ע"י חב' ארליך מעבדות] לתיקון במעבדות ניופאן-קרט ושם גילו שהתקלה נובעת מבעיה פיזית במחבר ה USB - וזאת תקלה שהלקוח גרם לה בשימוש לא נכון.[עלות תיקון = 1200 ש"ח, המצלמה עלתה 1800 ש"ח].
בקשתי שידגימו לי כיצד ניתן במזיד לחבל במחבר USB - וכמובן שלאיש אין תשובה לכך.
טענתי שבשימוש רגיל [וגם לא רגיל] אין דרך לחבל במחבר USB -אין אפשרות להכניס מחבר USB הפוך - אפילו לא בכח , היות והוא מקוטב מכנית! מה עוד שהיצרן קובע שזו הדרך לחיבור מצלמה למחשב!
אני טוען שזו תקלה הנובעת מרכיב פגום בקו הייצור [היתכן ש ל CANON הגדולה יש פגמים בייצור ? - לכולם יש! תלוי רק ב-% הפגמים!] - כמובן שטענה כזאת נפסלה על הסף.
חיבורי USB הם השיטה הפופולרית ביותר כיום לחיבור ציוד אלקטרוני למחשבים. המחבר הוא פשוט מאוד ולדעתי לא ניתן לחבל בו ע"י שימוש רגיל - אולם במקרה שלי, עלות התיקון היא כה גבוהה ש"עדיף" שהלקוח יהייה אשם במקום לבדוק את הבעיה לעומק!
אודה לכם מאוד על טיפולכם - אני מוצא עצמי מנסה להוכיח שאין לי אחות .....והיא בכלל לא אחותי ....
|
כספי |
סוג הנזק : |
מצלמה תקינה! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על חוסר הנוחות, כפי שמתוארת בפניית הלקוח.
מבדיקת פרטי פנייתו עולה כי שקע ה-USB במצלמה ניזוק, ולכן נמסר לו שיש להחליף את המעגל הראשי במצלמה בתשלום.
לצערנו, לא ניתן להחיל תיקון זה במסגרת האחריות. |
תגובה: |
מבדיקת פרטי פנייתו עולה כי שקע ה-USB במצלמה ניזוק, ולכן נמסר לו שיש להחליף את המעגל הראשי במצלמה בתשלום.
לצערנו, לא ניתן להחיל תיקון זה במסגרת האחריות. |
פתרון: |
|
|
|