פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לך תוכיח שאין לך אחות......או: הלקוח תמיד אשם! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2011 רכשתי מחב' ארליך מעבדות מצלמת ווידאו תוצרת חב' CANON -תחת אחריות מלאה של ניופאן/קרט.
הדרך להוריד למחשב סרטים שצולמו במצלמה הוא באמצעות כבל USB המתחבר למחבר במצלמה.
לאחר כחודשיים תיפעול, המחשב הפסיק לזהות את המצלמה והודיע שישנה בעיה בחיבור ה USB.
המצלמה נשלחה [ע"י חב' ארליך מעבדות] לתיקון במעבדות ניופאן-קרט ושם גילו שהתקלה נובעת מבעיה פיזית במחבר ה USB - וזאת תקלה שהלקוח גרם לה בשימוש לא נכון.[עלות תיקון = 1200 ש"ח, המצלמה עלתה 1800 ש"ח].

בקשתי שידגימו לי כיצד ניתן במזיד לחבל במחבר USB - וכמובן שלאיש אין תשובה לכך.

טענתי שבשימוש רגיל [וגם לא רגיל] אין דרך לחבל במחבר USB -אין אפשרות להכניס מחבר USB הפוך - אפילו לא בכח , היות והוא מקוטב מכנית! מה עוד שהיצרן קובע שזו הדרך לחיבור מצלמה למחשב!

אני טוען שזו תקלה הנובעת מרכיב פגום בקו הייצור [היתכן ש ל CANON הגדולה יש פגמים בייצור ? - לכולם יש! תלוי רק ב-% הפגמים!] - כמובן שטענה כזאת נפסלה על הסף.

חיבורי USB הם השיטה הפופולרית ביותר כיום לחיבור ציוד אלקטרוני למחשבים. המחבר הוא פשוט מאוד ולדעתי לא ניתן לחבל בו ע"י שימוש רגיל - אולם במקרה שלי, עלות התיקון היא כה גבוהה ש"עדיף" שהלקוח יהייה אשם במקום לבדוק את הבעיה לעומק!

אודה לכם מאוד על טיפולכם - אני מוצא עצמי מנסה להוכיח שאין לי אחות .....והיא בכלל לא אחותי ....
כספי סוג הנזק :
מצלמה תקינה! פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות, כפי שמתוארת בפניית הלקוח.
מבדיקת פרטי פנייתו עולה כי שקע ה-USB במצלמה ניזוק, ולכן נמסר לו שיש להחליף את המעגל הראשי במצלמה בתשלום.
לצערנו, לא ניתן להחיל תיקון זה במסגרת האחריות.
תגובה:
מבדיקת פרטי פנייתו עולה כי שקע ה-USB במצלמה ניזוק, ולכן נמסר לו שיש להחליף את המעגל הראשי במצלמה בתשלום.
לצערנו, לא ניתן להחיל תיקון זה במסגרת האחריות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה