פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תעודת אחריות לטלוויזית LCD טושיבה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלוש שנים (19.06.2008) רכש אבי, טלוויזיית 40 אינץ LCD של טושיבה. כעבור שנה ועם תום האחריות, יצרו עמו קשר באופן יזום ממחלקת השירות של ניופאן ושכנעו אותו, עקב סיום האחריות, לרכוש אחריות מלאה למכשיר הטלוויזיה בעלות של 1992 ₪ לשלוש שנים, ובהסבר כי האחריות מכסה כל קלקול אפשרי ותוך 7 ימים- והיה ולא מספיקים לתקן, מסופק מכשיר חליפי. אבי, שהנו אדם מבוגר בן 74 וניצול שואה, השתכנע כי מדובר בעסקה טובה, וביצע את הרכישה במיידי ובאשראי טלפוני (ורק לאחר מכן קיבל בדואר את ספח תעודת האחריות המשולם, בו צויינו מספר סייגים באותיות קטנות שכמובן לא הוסברו לו בשיחה הטלפונית בה רכש את הביטוח).

כעבור שנתיים, הבחין אבי כי יש פס חלש המופיע בצדו הימין של המכשיר. בשל האחריות שבידו, לא היסס אבי, ופנה ב- 6.11.11 לניופאן. רק כעבור שלושה ימים הגיעו מניופאן לאסוף את המכשיר, והבטיחו כי יעדכנו אותו בממצאי הבדיקה. כעבור מספר ימים, ומשלא חזרו אליו, התקשר אבי לניופאן וביקש להבין מה קורה וגם לקבל את הטלוויזיה החליפית המובטחת מתוקף האחריות... כמובן שהעבירו אותו מפקידה לפקידה ויחזרו אליו... והוא מתקשר שוב ומבטיחים לחזור... לבסוף הודיעו לו כי הקלקול אינו מכוסה בביטוח והוא היה אמור לשים לב לאותיות הקטנות ("מנורת מסך או יחידת LCD אינה מכוסה בביטוח לטלוויזיות"). כן... כן... למרות שהובטח לו שהביטוח יכסה הכול, ונגבה תשלום מאוד גבוה עבור הביטוח, ברגע האמת לא ניתן להפעיל אותו. ומה עם השבעה ימים המובטחים? אבי ביקש לקבל את הטלוויזיה שלו בחזרה, הובטח לו שתגיע ביום חמישי ה- 24.11.11 אליו הביתה בין השעות 9:00-12:00 – אבי המתין, וכמובן שאף אחד מניופאן לא הופיע... שהתקשר ב- 12:30 לשאול מה קורה, אמרו לו כי הטלוויזיה רק מגיעה למעבדה היום, הוא התחנן לקבל אותה ביום שישי והבטיחו לו שיחזרו אליו....

וככה – שלושה שבועות אחרי, לאחר תשלום של ביטוח נוסף בעלות של כמעט 2000 ₪ והבטחות, ברגע האמת הביטוח אינו מכובד, טלוויזיה חלופית לא מסופקת למרות המובטח, המתנה לספק שירות בבית מספר שעות שאינו מגיע ואינו מודיע... ואבי המבוגר שהטלוויזיה מהווה מכשיר חשוב עבורו ביום יום, נותר ללא מכשיר כבר זמן רב!!! אתמול, לאחר שהבין שכנראה ניופאן לא תקח אחריות, רכש אבי מתוך יאוש טלויזיה חדשה!

בנוסף, כיצד יתכן כי פקידת שירות מוכרת ביטוח טלפונית ומבטיחה לאדם מבוגר כי הביטוח כולל הכל, ונותנת לו להרגיש כי מדובר בעסקה הכרחית, ורק לאחר התשלום נשלח חוזה ביטוח (ניתן לראות כי שולם טלפונית) עם סייגים המהווים את עיקר עלות התיקון בטלוויזיית LCD?

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפניית הלקוחה.
בשיחתנו הטלפונית עמה, סוכם על פתרון לשביעות רצונה.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפניית הלקוחה.
בשיחתנו הטלפונית עמה, סוכם על פתרון לשביעות רצונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה