פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני וכושל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מיקרוגל גרונדיג משולב ביום 3.7.11 דרך Last price, כאשר האחריות היא דרך ניופאן. עברתי דירה לכתובתי הנוכחית ב- 8.8.11 לדיור מוגן. הפעלתי את המיקרו רק אחרי כחודש וחצי, והוא פעל בסדר. כאשר נסיתי לאפות בו, הצלחת הפסיקה להסתובב. התקשרתי לניופאן, והמקרו נשלח ביום.6.11. למעבדה. משם הודיעו לי אחרי כ-10 ימים שצריך להחליף מנוע ואת הדלת. לא היתה שום בעיה עם דלת המיקרו והדבר לא ברור לי עד היום. המקרו הוחזר אלי בתאריך 27.11. ופעל בסדר. למחרת, כשנסיתי שוב לאפות, המקרו הפסיק לעבוד באופן מוחלט, כולל חשמל. התקשרתי לניופאן,ובתי דברה עם אחראית בשם אתי, ונאמר מפורשות שאני דורשת מכשיר חדש. אינני מעונית במכשיר שעבר תיקונים לרוב. המכשיר היה בסך הכל פעיל כ-10 פעמים,מאז הקניה. חדש. כעת שוב נלקח המכשיר לבדיקה. 3 שבועות ויותר שאני ללא מכשיר. קשה לי לתפקד ונעזרתי הרבה בבישול במקרו. כעת שוב נילקח הנכשיר לניופאן, ויקח שוב כמה ימים עד שתיגמר הבדיקה. ס"כ חודש ימים. אינני מעונינת יותר במיקרו מתוקן כבר כמה פעמים אלא אני דורשת חדש. נאמר לי ששוב צריכים לבדוק את המכשיר, ורק אחרי הבדיקה יוחלט האם להחליפו בחדש.
הפרעה בתפקוד יומי סוג הנזק :
מכשיר מיקרוגל חדש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוחהף כפי שמתוארת בפנייתה.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 4/12/11, שמחנו לתאם עמה מועד להחלפת המיקרוגל שרכשה, ליום 5/12/11.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 4/12/11, שמחנו לתאם עמה מועד להחלפת המיקרוגל שרכשה, ליום 5/12/11. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה