פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות למצלמת וידיאו של חברת "קאנון" נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי מצלמת וידיאו ביתית של חברת קאנון. האחריות שניתנה על ידי חברת קרט, היבואן דאז, היתה לשלוש שנים. זה לא מפתיע משום שחברת קאנון מייצרת בדרך-כלל מצלמות מצוינות. בפעם האחרונה בה ניסיתי להטעין את המצלמה בספק המתח המסופק עם המצלמה, כנראה ניתק הפין הפנימי של שקע הטעינה של המצלמה, משום שמצלמה לא הוטענה במתח ולאחר שבחנתי מדוע, ראיתי כי הפין המרכזי אינו נמצא. יש לציין כי השקע יחסית קטן מאד והפין הפנימי הינו דק מאד. מופתע מתקלה כזו, שאינה אמורה להתרחש, משום שהשקע החשמלי הינו רכיב שאמור להיות בעל עמידות ויציבות גבוהים מאד, פניתי לשרות הלקוחות והתבקשתי להביא את המצלמה לבית הצילום בר"ג המספק שרותי תיקון במסגרת האחריות. מספר ימים לאחר שמסרתי את המצלמה פנו אלי מבית הצילום בטענה שהתקלה הנ"ל אינה מכוסה במסגרת האחריות וזאת על-פי הנחיית היבואן – חברת ניופאן שהחליפה את קרט – ואם ברצוני לתקן את השקע עלי לשלם כ- 672 ₪ - כ- 60% מעלות המצלמה!

לאחר מספר פניות טלפוניות לנציגים שונים של ניופאן, התבקשתי לכתוב מכתב להנהלת ניופאן ולשלוח אותו בפקס אליהם. מספר ימים לאחר שליחתו פנתה אלי טלי, מנהלת שרות הלקוחות של ניופאן, בטענה כי מדובר בשבר במצלמה ואין הם אחראים לתיקונו.

טלי לא היתה מוכנה לקבל את הטענה כי הפין ניתק וככל הנראה מדובר בפגם בייצור. למרות הסברי כי רכיב זה אמור להיות עמיד ומיועד לשימוש חוזר רב, היא חזרה מספר פעמים על כך שזהו שבר, ואני אחראי לשבר זה והאחריות שלהם לא כוללת פגם זה.

עוד מספר דברים לסיום, אני מבין בציוד אלקטרוני בכלל ובציוד צילום בפרט, והנני לקוח שנים רבות של ציודים שונים של חברת קאנון. ככלל, שקע חשמלי לא אמור להתקלקל בפרק זמן כזה, ובוודאי בציוד של חברת קאנון (וזאת הסיבה שהם נותנים אחריות ל- 3 שנים). הוא מתוכנן להיות אחד הרכיבים החזקים במכשיר ולעמוד בטעינות רבות. יתר על כן, עלות הרכיב ליצרן, היא לא יותר מחצי דולר (והייתי נדיב), כלומר, חברת ניופאן מבקשת ממני כ- 180$, הרבה יותר מעלות מחצית מצלמה חדשה בתקופת האחריות, כדי לתקן רכיב בסיסי כזה.

הטענות של מנהלת שרות הלקוחות של ניופאן הינן חד צדדיות וחסרות כל בסיס עובדתי. ניופאן כנראה סבורים כי הגישה הנכונה היא להאשים את הלקוחות שלהם באחריות לתקלות שמתרחשות וכך לגבות עוד כסף – ועוד במחיר בלתי סביר - במקום לעמוד באחריות שניתנה.
מבחינתי מחלקת "שרות הלקוחות" של ניופאן הופך למחלקת "סילוק לקוחות".

עבורי זה רק הפתיח, במידה ודעתם לא תשתנה אני אפנה לגופים נוספים, למשל, היצרן קאנון שישמח לדעת איזה שרות נותן נציגו בישראל ואשקול גם להגיש תביעה. אשתדל לעדכן גם באתר זה על ההתפתחויות.

בכל מקרה ראוי שגם קוראי האתר ידעו לאיזה שרות ואחריות עליהם לצפות מחברת ניופאן.

כספי סוג הנזק :
תיקון שקע חשמלי למצלמת וידיאו הנמצאת בתקופת אחריות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 28/11/11 נמסר לו שבבדיקת המוצר במעבדתנו נצפה שבר בשקע הטעינה, ולכן תיקון המוצר כרוך בתשלום.
לצערנו, לא נוכל לאשר את בקשתו לתיקון מצלמת הוידאו ללא תשלום.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 28/11/11 נמסר לו שבבדיקת המוצר במעבדתנו נצפה שבר בשקע הטעינה, ולכן תיקון המוצר כרוך בתשלום.
לצערנו, לא נוכל לאשר את בקשתו לתיקון מצלמת הוידאו ללא תשלום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה