פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה פגומה של חברת Haier נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב15/9/10 רכשתי מכונת כביסה מסוג Haier דגם 800. לפני כחודש התחילו להשמע רעשים מכיוון התוף. לפני כשבועיים הזמנתי טכנאי מחברת ניופאן אשר הגיע ביום חמישי ו1/12/11הודיע לי שהמנוע "הלך" ויש להחליפו סכום הנזק 850 ש"ח. שילמתי כמובן בצ'ק ל 15/12/11. יום למחרת (יום שישי 2/2/11 )
הגיע טכנאי אחר כדי להחליף המנוע ואז הודיע לי (הטכנאי השני) שיש להחליף גם את הכרטיס הדיגיטלי שמחירו 650 ש"ח. בשיחה עם הבוס שלו (אבי) הסכים להוריד המחיר ל 400 ש"ח. כלומר תשלום של 1250 ש"ח עבור תיקונים למכונה שנקנתה לפני שנה וחודשיים. פניתי לחברת ניופאן וקיבלתי מגב' בשם שירי את התשובה הבאה:" אבי מנהל השירות מוכן להציע לך (לי) מכונה אחרת מתצוגה או עודפים ולקזז את 850הש"ח ששילמת עבור החלפת המנוע ממחירה של המכונה שמוצעת לך (לי)". כמובן שסירבתי להצעה המבישה והפוגעת.
אשמח אם תוכלו לעזור . בידי כרגע מכונה מתפקדת בקושי אשר 850 ש"ח ששילמתי לא פתרו את בעייתי.
עוגמת נפש . מכונה חדשה שזקוקה היתה לתיקונים במחיר שווה כמעט למכונה חדשה. סוג הנזק :
החזר ההוצאה (850 ש"ח). החלפת הכרטיס בחינם או החלפת המכונה ללא קיזוז וללא הוספת כסף מצידי. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוחה, שמחנו לתקן את המוצר, ולסיים את הפרשה לשביעות רצונה.
תגובה:
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוחה, שמחנו לתקן את המוצר, ולסיים את הפרשה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה