פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון משירות החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב06.12.2011 רכשתי דרך אתר בהצדעה (אתר הטבות למשרתי מילואים פעילים) טלוויזיה מסוג haier leb42a300, המשווקת ע"י חברת ניופאן, טלוויזית led 42 inch המאפשרת צפייה בfull hd ועוד מגוון יכולות עיבוד תמונה (ע"פ הפרסום של חברת ניופאן באתר בהצדעה) לדוגמת 3D COMBO FILTER - להפרדה מושלמת בין הצבע לבהירות, DSM HD ENGINE - מעבד HD מתקדם המעניק חווית צפייה מתמונה ברורה ונקייה יותר, (CN) IMAGE CLOSE TO NATURE - למניעת עיבוד אות השידור ושיפור איכות התמונה ועוד.
ב07.12.2011 פנו אלי נציגי השליחויות ותאימו איתי שליחות ל08.12.2011 בין השעות 08:00-10:00.
ב08.12.2011 הגיעה הטלוויזיה, אמנם באיחור קל ואחרי השעה 10:00 אבל עד כאן הייתי יותר ממרוצה.
עוד באותו ערב התקנתי את הטלוויזיה וכאן התחילו הבעיות :
דבר ראשון תעודת האחריות שהגיעה עם הטלוויזיה היא לשנה + שנתיים אחריות מוגבלת (טכנאי בתשלום) ולא כפי שציינו באתר בהצדעה (שלפי התקנון שלו אחריות הפרסום היא על החברות) שהאחריות היא שלוש שנים או אפילו ע"פ מסמכים אחרים שצורפו (לטלוויזיה) עלפיהם טלויזיות led שבשיווק ניופאן הם עם שלוש שנות אחריות (איני בטוח בוודאות אם את עובדה זו ציינתי באחת השיחות, אך בפנייה דרך האתר ציינתי אותה ב100%).
כמו כן התמונה לא הייתה לשביעות רצוני וכן לדעת אורחי ובני משפחתי שהיו איתי באותה אינה משביעת רצון ואינן ברמה של הטלוויזיה שהייתה שם קודם ושל הטלויזיות האחרות בבית (עוד 3 במספר + האחת שהייתה שם קודם) שרובן (מלבד אחת שמחוברת בשיטת לממיר hd) מחוברת באותה שיטת חיבור לאותו סוג ממיר (זו היא כאמור דעתנו בלבד ואיננו מומחים בנושא).
הבעיות הראשיות שנראו לנו מהתמונה הן (עדיין דעתנו ואנו לא מומחים) :
1. כאשר כיוונתי את הממיר לצפייה במשחק כדורגל השחקנים נראו מרוחים (כאשר שחקן זז במהירות ממקום למקום נשארת מריחת צבע לזמן קצר במקום ממנו הוא עבר).
2. בצפייה בצבעים מורכבים הצבע נראה מורכב מנקודות נקודות הבולטות לעין.
3. בצפייה במשהו המקרין אור, האור נראה ככתם (מסתיים בצורה חדה).
4. תקלה נוספת שהתגלתה לאחר מספר ימים ולכן לא צורפה במייל הראשון שללחתי לחברה (אך נאמרה לנציגי השירות השונים), כאשר הופיעו חדשות מתחת לתמונה בערוץ הספורט והכדור המסתובב של ליגת האלופות (תמונות המורכבות מהרבה פריימים) התמונה נתקעה כל כמה שניות לחצי שנייה (וידאתי שלא קורה במקביל במקלטים האחרים בבית).
בעת חיבור למחשב האישי במשדר בטכנולוגית full hd חזרו על עצמן הבעיות 2 ו3 מהמקרן הרגיל (אבל בעוצמה יותר נמוכה) + בעיה נוספת שכאשר הוקרן סרט אקשן עם תנועה מהירה ובאיכות גבוהה, תנועת הדמויות לא הייתה נראית רציפה (שלא להגיד אפילו מקוטעת לפרקים).
כאמור כל אלו הן דעותי בלבד ואיני מומחה בנושא (אל אף שיצא לי להתעסק בנושאי תצוגה בעברי כאיש חומרה של מחשוב וכיום אני איש תוכנה).
באותו לילה ישבתי לתוך הלילה מול המכשיר והאינטרנט ושיחקתי בפונקציות השונות ובמאפייני התצוגה והגעתי לתוצאות טיפה יותר טובות אך עדיין לא לשביעות רצוני.
ב 09.12.2011 שלחתי אלהם פנייה מהאתר המפרטות את כל הבעיות הנ"ל (לא בדיוק באותו מלל אבל באותה רוח ולא כולל את בעיה מספר 4 כפי שציינתי), לאחר הפנייה נכתב שיחזרו אלי בהקדם.
המתנתי עד ה12.12 (בשעות הבוקר) וכאשר ראיתי כי לא חזרו אלי פניתי אליהם טלפונית, שוחחתי עם המוקד ופירטתי בפני המוקדנית את בעיותי, היא אמרה שתפנה אלי טכנאי בהקדם.
בערך בשעה 16:00 בזמן שהייתי בישיבה התקשר הטכנאי והשאיר הודעה שאם הבעיה עוד קיימת שאחזור למרכז השירות.
ב13.12 פנה אלי שוב אדם ולאחר שפירטתי בפניו את הבעיות, הוא תיאם איתי טכנאי שיגיע אלי ב14.12 בין השעות 08:00-10:00.
הטכנאי הגיע קרוב לשעה 10, הטכנאי שמע את טענותי ושיחק מספר דקות, אם הבהירות, התאורה, החדות והניגדיות (אפשרויות הצבע הבסיסיות) ואמר שהוא מביא את התמונה לאופטימיזציה.
לאחר מכן הצביע לי על הנקודות בצבעים ושאל אם לזה מה שהתכוונתי, אמרתי לו כן בין השאר.
שאלתי אותו מדוע אינו מכוון את הפונקציות ושזה סייע לי להגיע לתמונה יותר טובה והוא אמרה שזה להזזת התמונה ושינוי גודלה בלבד (ועל כן איני חושב שהוא אינו מכיר את הטלויזיה כל כך טוב - שוב אדגיש כי זו דעתי).
הטכנאי לא בדק את שאר הדברים שביקשתי אך נתן פתרון שסיפק אותי בערך ובו הוא אמר שהוא יחזיר את הפנייה למוקד ושתפנה אלי עוד היום וגג מחר עד 12 נציגת שירות ואם התיקון אינו מספק היא תציע אפשרויות החלפה או שידרוג.
(התמליל הוא לפי זכרוני האישי ואין לי עדות אליו - לא הקלטתי את הטכנאי).
ב18.12 פניתי שוב למוקד השירות (לאחר שלא חזרו אלי כמובטח) ושאלתי מה קורה עם פנייתי, הנציגה ניסתה לתפוס את הטכנאי ולאחר שלא הצליחה רשמה שוב את התקלות שציינתי ואמרה שהמנהלת תברר את העניין ותחזור אלי עד מחר בשעה 12.
ב19.12 (למחרת) חזרה אלי המנהלת בסביבות השעה 12:30, ציינתי בפניה את טענותי שוב והיא הציעה שתשלח טכנאי בכיר יותר, שאלתי אותה מה אם הפתרון שהציע הטכנאי שהיה אצלי והיא אמרה שתברר זאת איתו.
לאחר מספר דקות חזרה אלי שוב ואמרה שהטכנאי אמר שאין בעיה בטלוויזיה שלי (אך התלעמה מהפתרון שנתן לי) ושאם אני עדיין רוצה היא תשלח אלי טכנאי יותר בכיר, כאשר השעות שהיא הציעה הן ב27.12.2011 בשעות בהן אני עובד ובכללית הוא אינו יכול בשעות הבוקר.
שאלתי אותה מדוע אני צריך ביקור של טכנאי נוסף וגם אם הוא יגיד שאין בעיה בטלוויזיה ולטעמי היא אינה מספקת את דרישותי (או טועמת את הפרסום) והיא שוב אמרה שהפתרון שלה זה הטכנאי.
שאלתי אותה אם אני מעוניין להחזיר את הטלוויזיה מאחר שלדעתי יש בה תקלה והיא אמרה שמבחנתם זו לא תקלה אם טכנאי לא קבע כך (מסך שקופא זו אינה תקלה ?!).
אמרתי שאיני מעוניין לבזבז את זמני שוב (כפי שניתן לראות, מספר השיחות, ניסיונות טיפול שלי, שליח וטכנאי צרכו זמן רב שבשעות עבודה שלי, לפי הערכה גסה שלי שווה כבר לכרבע מהמחיר ששילמתי על הטלויזיה - עוד פעם הערכתי בלבד) והיא אמרה שאין לה פתרון אחר.
בתאריך שהיא מציעה לי טכנאי כבר אחליף ממיר בחדר לHD (אקט שהחלטתי עליו טרם הידיעה לגבי הבעיות שלי עם הממוצר) וייתכן שבממיר זה הבעיות יראו אחרת קצת, אך אני רוצה לדעת שגם אם ביום מן הימים אחליט לחזור לממיר אחר הטלוויזיה תעבוד תקין.
כפי שאתם רואים הייתי סבלני ופעלתי בכל דרך אפשרית (לדעתי) דרך שירות הלקוחות על מנת לקבל מענה לפניותי.
איני מעוניין לבזבז עוד זמן שאין לי, על מוצר שאם הוא תקין או לא תקין אולי אפשר להתווכח אבל הוא בהחלט לא מספק ולדעתי אינו תואם את הפרסום או לפחות את הציפיות שהפרסום יצר בי.
כמו כן אני חושב שגם הטכנאי ימצא בעיה ויוכל לתקן אותה בביתי, שלושה שבועות עם מוצר לא תקין לאחר שהתראתי מהרגע הראשון אינם מקובלים (ואני בספק אם אלו יהיו רק שלושה שבועות אם אדרש להחליף מכשיר).
אני מתנצל מראש אם המידע שמסרתי אינו מדויק לחלוטין וזאת מאחר שבעת התקלה לא חשבתי שאצטרך לתעד את מעשי ולא שיערתי שאגיע לכדי מצב כזה.
עוגמת נפש ומוצר לא מספק סוג הנזק :
כל פתרון סביר שלא ידרוש ממני לבזבז זמן נוסף וישאיר אותי אם מוצר מספק פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו, העניין נפתר לשביעות רצונו המלאה.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עמו, העניין נפתר לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה