פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול, רמאות חוצפה, אי אמון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ביום רביעי 23/11/11 קניתי מכונת כביסה haier 7kg, שמסופקת ע"י גלאור שמקושרת עם חב' ניופאן. ביום הקנייה הבטח לי שהמכונה תגיע מיד בתחילת השבוע, כלומר ביום ראשון שני, אך עד יום שני אף אחד לא התקשר אלי כדי לתאם הגעה של המכונה ולכן אני יצרתי איתם קשר והסתבר לי שלהם לא בוער כלום וגם לא מעניין אותם שאנשים עובדים ולא יכולים לעמוד לרשותם כל היום וניהלתי איתם ויכוח מתיש עד שהצלחתי לתאם את קבלת המכונה לאחר שעות עבודתי. אני שואלת למה צריך להיות כך האם זה לא ברור שהיום מקום עבודה הוא דבר שאי אפשר לזלזל בו כמו שחב' גלאור וחב' ניופאן מזלזלות בלקוחות שלהם. אבל זה רק תחילת הסיוט. באותו יום שקיבלתי את המכונה צילצלתי מיד להזמין שרות משום שהיה לי דיוף מאד להתחיל לכבס לאחר שלמעלה משבועיים לא יכולתי לכבס, ואז התחילה שוב מערכת התשה מצד ניופאן על הזמנת טכנאי כדי להפעיל את המכונה, ושוב התחיל משא ומתן על שעת הגעת הטכנאי תוך שאני מסבירה להם שאני עובדת ומגיעה הביתה רק בשעה 2 וחצי בצהרים. אבל את ניו פאן לא מעניין כלום והם דורשים מהלקוחות שלהם לחכות מהשעה 10 בבוקר עד השעה 4 אחה"צ, בזמן שחוקק חוק כבר מזמן שמחובתן של החברות לתאם עם לקוח בין שעה וחצי לשעתיים. אבל חב' ניופאן מצפצפת על החוק כי במדינת ישראל דהיום, מדינת ישראל החדשה, שבה שוררת אנרכיה ושום חוק לא נאכף, אין סיבה בעולם שחברה תכבד את החוק שממילא לא ממומש ועל כן אין לה ממי או ממה לחשוש. לא נותרה לי ברירה ונאלצתי להפסיד יום עבודה ולחכות להם. עלי לציין שכשהמוביל הוריד את המכונה בבית היא נפלה מידיו. אני דיווחתי על כך לחב' גלאור, וכשהטכנאי הגיע הוא ראה מיד שהמכונה פגומה ודיווח על כך לחברה, שצילצלה להודיע לי שמכסה המכונה פגום והם הציעו לי שתי הצעות: 1)להחליף את המכסה ולקבל פיצוי, 2) להחליף את כל המכונה. אני בחרתי בהחלפת המכונה משום שלא רק המכסה נפגם אלא, כנראה גם התוף שלה נפגם כי המכונה מאוד מרעישה. ומפה החלה מסכת התעללות משתי החברות הנ"ל כי אני היתניתי את בואם אך ורק אם המכונה וטכנאי יבואו באותו יום, כי לא יכול להיות שהנזק נעשה ע"י המוביל שעובד עם החרה ואנחנו, הציבור נהיה שק החבטות של החברות האלו. ואכן הם הבטיחו לי שכך זה יהיה, והיום, 25/12/11, יום ראשון סוכם שהמכונה תגיע יחד עם הטכנאי. אך משום מה אני לא בטחתי בהם וכבר מהשעה 8 בבוקר התחלתי לבדוק האם אכן הם שולחים היום את המכונה ואת הטכנאי, אבל יד שמאל שלהם לא יודעת מה עושה יד ימין ולהפך, והזלזול שלהם, אין לו גבולות, הם ממשיכים לתעתע בי , ובשעה 3 הגיע פתאום טכנאי אך המכונה לא היתה אז הוא הלך, ובשעה חמש וחצי בערב הגיע הנג אך הטכנאי כבר היה רחוק , והם ברוב חוצפתם אמרו לי שאני אקבל את המכונה, והם יתאמו איתי מחדש הגעה של טכנאי בזמן שלהם, ולכך אני לא מסכימה בשום אופן!!!!! האם הזמן שלנו הוא נחלתן של החברות חסרות האתיקה המקצועית וחסרות רגישות לציבור? עד מתי ניסבול את הזלזול הזה? דרך אגב, אני ישבתי מול המחשב וקארתי מה שכותב הציבור על חב' ניופאן, ולא זכיתי לקרוא תשבוחת אחת אלא רק תלונות, שלצערי אף אחד לא מטפל בהן ואף אחד גם לא מטפל בביזיון ששמו ניופאן. אני חושבת שצריך לפרסם את שמה לרעה של חב' ניופאן בכל כלי תקשורת ומעל כל דפי העיתונות. לטיפולכם, אודה . דרורה נעים

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
בסיכום טלפוני עמה, מכונת הכביסה החדשה סופקה לה ביום 28/12/11 והנכאי הגיע בסמוך מאד לשעת האספקה.
תגובה:
בסיכום טלפוני עמה, מכונת הכביסה החדשה סופקה לה ביום 28/12/11 והנכאי הגיע בסמוך מאד לשעת האספקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה