פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות גמורה מבקשה למתן שרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת קפה של דלונגי אצל ניופאן. במועד הרכישה נמסר לי כי מגיעה לי הדרכה על המכונה. יצרתי קשר ען החברה בתחילת דצמבר וביקשתי לתאם ביקור טכנאי, כמו גם לרכוש חומרי ניקוי מקוריים של החברה.
במשך למעלה מחודש, ובהמשך לפניות חוזרות ונשנות למוקד השרות של החברה, לא יצר טכנאי השרות קשר אותי לתאום ביקור/אספקת חמרי הניקוי.
המענה במוקד השרות היה אדיב, אולם בסופו של דבר, אני מחכה כבר כחודש, וחש התעלמות מוחלטת מפנייתי. גם בקשה לשוחח עם מנהלת שרות לא נענתה.
עלבון סוג הנזק :
התייחסות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו.
ניופאן חרטה על דגלה שאיפה למצוינות, ולכן שמחנו לקבל את פנייתו, שמסייעת לנו להמשיך ולהשתפר.
פרטי פנייתו הועברו לגורמים הרלוונטיים בחברתנו, לצורכי חניכה ולמידה.
תגובה:
טכנאי שלנו ביקר בביתו ביום 8/1/12 למתן הסברים והדרכה אודות תפעול המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה