פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מצד טכנאי החברה שלא בא לתחזק קולט אדים וחוסר מקצועיות של הפקידה שקיבלה את הפניה שלי נושא התלונה:
ברזילי אבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' רוז'נסקי 14 א.ת. חדש ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי קולט אדים די חדש מתוצרת דה-לונגי - שירות ניופאן. לפי ההמלצה בהוראות השימוש, מומלץ להחליף את פילטרי הפחם הקולטים את הלכלוך, פעם בחצי-שנה-שנה, בהתאם לשימוש השוטף בקולט. אצלנו הקולט בשימוש רב. התקשרתי לשירות ניופאן והזמנתי שירות טכנאי להחלפת פילטרים. למרות שהקולט פחות משנה ברשותי, הוסבר לי שהטיפול יהיה חינם, רק אם חשבונית הקניה ברשותי. הגבתי ואמרתי, שאם לא אמצא את החשבונית, אני מוכן לשלם מכיסי את העלויות (פילטרים ועבודה). הפקידה מסרה לי שהיא מעבירה את הפניה לטכנאי והוא יתקשר אלי לתיאום מועד הגעה לביתי. מאז (כחודש, חודש וחצי) הטכנאי כנראה "נרדם" והפקידה לא ווידאה שהטכנאי ימלא את ההוראה להגיע ללקוח. לאחרונה ניסיתי שוב להתקשר לשירות ניופאן כדי לתזכר, אך הבעיה שלא ניתן כלל להגיע למוקדנית. הקו ניתק (כנראה ע"י מחשב) כל פעם שניסיתי, וזאת כמה פעמים במשך היממה. בקיצור, זלזול בלקוח מכל בחינה שהיא. מסקנה - לא לרכוש מכשירי-חשמל שמטופלים ע"י שירות ניפאן
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים, כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בביקור טכנאי שלנו בבית הלקוח מהיום, נפתרה פנייתו לשביעות רצונו המלאה.
תגובה:
בביקור טכנאי שלנו בבית הלקוח מהיום, נפתרה פנייתו לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה