זלזול מצד טכנאי החברה שלא בא לתחזק קולט אדים וחוסר מקצועיות של הפקידה שקיבלה את הפניה שלי |
נושא התלונה: |
ברזילי אבי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 05 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' רוז'נסקי 14 א.ת. חדש ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ברשותי קולט אדים די חדש מתוצרת דה-לונגי - שירות ניופאן. לפי ההמלצה בהוראות השימוש, מומלץ להחליף את פילטרי הפחם הקולטים את הלכלוך, פעם בחצי-שנה-שנה, בהתאם לשימוש השוטף בקולט. אצלנו הקולט בשימוש רב. התקשרתי לשירות ניופאן והזמנתי שירות טכנאי להחלפת פילטרים. למרות שהקולט פחות משנה ברשותי, הוסבר לי שהטיפול יהיה חינם, רק אם חשבונית הקניה ברשותי. הגבתי ואמרתי, שאם לא אמצא את החשבונית, אני מוכן לשלם מכיסי את העלויות (פילטרים ועבודה). הפקידה מסרה לי שהיא מעבירה את הפניה לטכנאי והוא יתקשר אלי לתיאום מועד הגעה לביתי. מאז (כחודש, חודש וחצי) הטכנאי כנראה "נרדם" והפקידה לא ווידאה שהטכנאי ימלא את ההוראה להגיע ללקוח. לאחרונה ניסיתי שוב להתקשר לשירות ניופאן כדי לתזכר, אך הבעיה שלא ניתן כלל להגיע למוקדנית. הקו ניתק (כנראה ע"י מחשב) כל פעם שניסיתי, וזאת כמה פעמים במשך היממה. בקיצור, זלזול בלקוח מכל בחינה שהיא. מסקנה - לא לרכוש מכשירי-חשמל שמטופלים ע"י שירות ניפאן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|