פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והעדר התייחסות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ח.אשר - באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלוויזית LCD ואחריות של חברת ניופאן. אחריות החברה תקפה לשנה + 3 כאשר בשלוש שנים ישנה אחריות רגילה אבל הגעת טכנאי כרוכה בתשלום של כ 200 ש"ח , ניתן להביא עצמאית למעבדה ללא עלות.
הטלוויזיה התקלקלה והחלטתי להביא אותה למעבדה עצמאית.
ביררתי בניופאן והם אמרו שהשירות שלהם בבאר שבע הם מספקים בעזרת מעבדת ח.אשר אלקטרוניקה ושאני אפנה אליהם ישירות .
לפני כשבעויים היה הניסיון הראשון שלי להביא את הטלוויזיה לתיקון, התקשרתי לח.אשר ושמעתי במענה קולי שלהם את שעות הפעיולות הנקובות , כשהגעתי למקום - הסתבר לי שהמקום סגור, אותו הדבר קרה למחרת ביום שיש - משיחתי עם נציגת ניופאן - היא אמרה לי שבגלל אירוע משפחתי המעבדה בימים אלו נסגרה קצת יותר מוקדם.
אז סחבתי את הטלוויזיה פעם אחת - לא נורא.
מכיוון שאני לא עובד באזור באר שבע היום הכמעט יחיד, ללא לקיחת חופש מעבודה , שבו אני יכול להביא את הטלוויזיה למעבדה הוא יום שישי.
אז ביום שישי האחרון 17/02/2012 ניסיתי עוד הפעם - התקשרתי למעבדה, לא הייתה שם שום הודעה שונה מהרגיל, ובבוקר נסעתי לשם עם הטלוויזיה .
מה אתם חושבים?!! - הדלת סגורה ופתק מצ'יוקמק עליה שהם סגורים ביום זה!
התקשרתי לשירות לקוחות של ניופאן עוד פעם ... הבחורה הראשונה בטלפון הבינה את מהות הבעיה , הסבירה לי שהתקשרה לבעלי המעבדה והם אכן סגורים והבטיחה להעביר את הטיפול למנהלת שתחזור אלי ביום ראשון עד 12 .
ביום ראשון אכן חזרה אלי בחורה שהציגה את עצמה כמנהל ושמה אודליה. כשהסברתי לה את הבעיה היא עשתה מספר בירורים, הסכימה עמי שאין שום ציון במענה קולי ולאחר בדיקה אמרה שהמעבדה בכלל עובדת, בימי שישי,במתכונת של שבוע כן שבוע לא. אמרה שאני יכול להביא את הטלוויזיה השבוע.
אני ביקשתי ממנה לדאוג לאיסוף של הטלוויזיה מהבית שלי, או להגעת טכנאי אבל ללא עלות מכיוון שפעמיים ניסיתי להביא את הטלוויזיה , אני חושב שביזבזתי מספיק זמן על הנושא ולדעתי ניפאן אחראית לתפקוד מעבדת השירות שלה.
אני אקצר ואומר שהבחורה הייתה פשוט אטומה לבעיה .
יש לי מספרי פניות ואני מניח שלניופאן יש את ההקלטות .
אני פשוט המום מהשירות ומהתייחסות לנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שידאגו לאיסוף או לטכנאי על חשבונם פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
המוצר שברשות הלקוח לא יובא על ידי חברתנו.
הלקוח הופנה ליבואן הרלוונטי, י.שלום.
תגובה:
המוצר שברשות הלקוח לא יובא על ידי חברתנו.
הלקוח הופנה ליבואן הרלוונטי, י.שלום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה