פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית כיריים התחלת חלודה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קנית תנור מסוג דלונגי בזמן ההתקנה על ידי נציגי ניופאן הובאר לנו שיש להשתמש בחומרי ניקוי של החברה לצורך האחריות רכשנו את מוצרי הניקיון מהמתקין אך לצערנו לאחר כ-3 חודשים התחיל להופיע כתמי חלודה על היציקות הפלדה לאחר פניה לחברה נשלח 3 פעמים נציג מטעמם ולאחר הבדיקה אמר לנו שיש להחליף את המוצר כי הוא פגום וכך הוא ימליץ אך לאחר שיחה עם מנהלת קו לבן מוצרי חשמל של החברה ששמה שירי אין בכוונת החברה להחליף את המוצר ואם אני רוצה להחליפו אצטרך לשלם עבור החלקים למרות שאנו בתקופת האחריות ולמרות שהמוצרים של הניקיון נקנו מהחברה ובשימושם בלבד כמו כן הניקיונות התבצעו לפי הוראות המתקין בלבד אנו רואים את תשובת המנהלת כתשובה של יתחמקות ולא מספקת ומאוכזבים משירות שניתן על ידי חברת ניופאן
וחוסר שביעות רצון מהשירות ומהתשובה השלילית סוג הנזק :
החלפת חלקים הפגומים פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארים בפנייתו של הלקוח.
בביקור המנהל הטכני הארצי של חברתנו מיום 4/3/12, פנייתו טופלה לשביעות רצונו המלאה.
תגובה:
בביקור המנהל הטכני הארצי של חברתנו מיום 4/3/12, פנייתו טופלה לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה