|
|
|
|
|
|
תנור של שולטס- תשובה ממחלקת שרות לקוחות לאחר ביקור טכנאי |
נושא התלונה: |
אדזיאשוילי מרים |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
רוז'נסקי 14 ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-22 באוגוסט הגיע לביתי נציג השירות מטעמכם לבדוק את התלונה לאחר פנייתי בנושא שבועיים קודם לכן.
לא הואלתם להתריע ולהשיב תשובה בנושא. במהלך הזמן שעבר יצרתי קשר עם מחלקת השירות כמה פעמים לקבל תשובה, אך זו לא הגיעה.
לאחר ארבעה חודשים, ב-22 בדצמבר יצרתי שוב קשר עם מחלקת השירות ושוחחתי עם בחור בשם קובי והוא הבטיח להחזיר לי תשובה. כמובן, גם זו לא הגיעה. התקשרתי שוב למחרת ואז נאמר לי מפי קובי- שהתנור נקנה מתצוגה, ואף שהתנור עדיין בתקופת אחריות, אין אחריות על דופן התנור. לכן- הוצעה לי האפשרות שהתנור יתוקן בעלות נמוכה של 1500 ₪.
בעיניי זאת התנערות מאחריות בצורה הבזויה ביותר. לא ייתכן שלקוח יבוא וישלם במיטב כספו עבור מוצר ולאחר מכן החברה שמשווקת את המוצר תבחר להתעלם מאחריותה.
המוצר נקנה במיטב כספי בתקווה ליהנות ממנו. עצם העובדה שהתיקון הוא כל כך יקר ומקיף מעידה על עומק הפגם. לא מדובר כאן בשריטה מתצוגה- אלא בפגם חמור בדופן התנור שלא יכול להיגרם כלל מתצוגה על המדף בחנות.
אני פונה אליכם ומבקשת בכל לשון של בקשה לשקול שוב את תשובתכם, ולתקן את התנור בהקדם האפשרי. במצב זה לא תיוותר לי בררה אלא לשקול בכובד ראש את המשך התקשרותי עם החברה ואת השימוש במוצריה ואף לשקול נקיטת צעדים משפטיים.
בכבוד רב-
מצפה לתשובתכם
מרים אדזיאשוילי
טלפון: 054-5965608
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי און, מנהלת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
ניופאן אינה היבואנית של מוצרי "שולטס" |
תגובה: |
ניופאן אינה היבואנית של מוצרי "שולטס" |
פתרון: |
|
|
|