פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה PILOT נושא התלונה:
קול ילנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רוז'נסקי 14 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב , בתאריך 26.12.11 מייבש כביסה PILOT בסניף שפרסל דיל בקצרין .
לפני שבועיים וחצי המייבש התחיל להרעיש . התקשרתי לשירות לקוחות - מהר מאוד שלחו את התכנאי שבדק את המייבש ואמר שיש בעיה וצריך לקחת אתו לתיקון.
התקשרתי לשירות לקוחות - דיברתי עם נציגה שאמרה לי שאו שהם ישלחו לי מייבש חדש או שאני אקבל החזר כספי - ובקשה ממני לא למסור את המייבש לטכנאי - ומחר עד שעה 12 תחזור אליך מנהלת שירות לקוחות .
למחרת אכן התקשרה מנהלת שירות לקוחות - ופיתרון היחיד הוא רק לשלוח את המוצר לתיקון .......
האם זה יתכן שאני צריכה לתקן את המוצרה שרק קניתי והשתמשתי בו רק כמה פעמים - ולמה אי אפשר לקבל זיכוי על המוצר . אני לא מעוניינת לתקן מוצר -שבקושי עבד .... ידוע לכולם שברגע שמתחילים לתקן לא יהיה סוף לתיקונים חוזרים.

לטיפולכם ,
בתודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
כידוע, גם מוצרי חשמל איכותיים עלולים להתקלקל מדי פעם, מסיבות שלא ניתן לצפותן מראש, ולשם כך, אנו, בניופאן, מפעילים מערך שירות, שתפקידו לתקן כל תקלה במקצועיות מרבית.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 29/2/12 נמסר לה שנשמח לטפל במוצר מתוקף האחריות שברשותה, אולם סירבה לכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה