פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה חדשה לא תקינה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 5 חודשים רכשתי טלויזיה מסוג טושיבה VX733 40 אינץ', אחת הסיבות היא בגלל ששמעו שיש לה אחריות בניו פאן שעד המקרה הזה הייתי בטוח שהם הטובים ביותר וההגיונים ביותר , אני וחברה שלי חיברנו את המחשב הנייד לטלויזיה ופשוט בכל מה שרצינו לראות בין אם זה מוזיקה או סרטים היו רעשים לא תקינים ( כמו רעש של זימזום של בס או דיבור של אנשים לא טוב ) מדובר גם בווליום של 15 מתוך 100 שזה ממש ווליום נמוך והטלויזיה גם אחרי ווליום 40 שהוא גם די נמוך לא ניתן להגביר יותר כלומר אין שוני בין 40 ל 100ושיחקתי עם כל ההגדרות שרק אפשר, הלכתי לשקם אלקטריק ששם רכשתי את המכשיר, וביקשתי לשמוע רק את אותו הדגם כמו שאצלי על מנת להשוות , ואכן לא שמעו שום רעשי רקע ... חשבנו שזה בגלל ההגדרות אולי של המחשב, למרות שחיברנו עוד שני מחשבים והבעיה חזרה.
בנוסף כמעט בכל בוקר שאנחנו קמים אי אפשר להדליק את הטלויזיה מהשלט ואנחנו צריכים להוציא את התקע שלה מהחשמל ולחבר בחזרה על מנת שנורה תידלק !!
לפני כשבועיים וחצי התחברנו ליס והיינו בטוחים שברגע שנחבר את הטלויזיה לממיר הבעיות אולי יפסקו , הבעיות לא נפתרו והזמנו טכנאי של ניו פאן , הטכנאי הגיע ולמרות שהראתי לו את הבעיה הוא הכחיש שהוא שומע שיש רעש, ורק לאחר שזה כבר היה בלתי נסבל הוא הודה שאכן יש בעיה ותירץ שזה בגלל שהרמקולים של הטלויזיה קטנים וזה משהו מוכר ... ויעץ לי לרכוש מערכת קולנוע ביתית.
מדובר בווליום 15 מתוך 100 !! , אנחנו מכירים את ההבדל בין סאונד של מערכת ביתית שזה לא מה שאנו מתכוונים אנחנו פשוט רוצים לשמוע נורמלי ... הוא לקח את הטלויזיה , לא סיפק חלופית , ניסה להציג אותנו כלא מבינים בכלום , אותו הדבר קרה עם מנהלת בניו פאן שזאת בושה שאנחנו מהלימודים צריכים לחפש אותה והיא פשוט לא חוזרת אלינו או מבטיחה לחזור ושוכחת ושוב אנו צריכים להמתין לה, זה קרה 3 פעמים !! פשוט בושה , הטלויזיה נמצאת ב א.ר אלקטרוניקה בטירת הכרמת כבר שבוע וחצי , והם טוענים שהכל תקין ...
בדקתי טלויזיות אחרות מדגמי טושיבה ובכולם לא ראיתי את הבעיות שלי יש , אני לא אשם שחסר להם ידע מקצועי לגבי הבעיות הללו אבל הן קיימות שחור על גבי לבן ופשוט מסרבים להחליף אותה ..
הלכתי למעבדה ואפילו הטכנאי שם אמר לי שהבעיות הללו מוכרות אבל אף אחד לא מודה בהן בחנות , ולגבי זה שהיא נכבית זה נורמלי אחת לשבוע , בגלל איזה מחשב שקיים בה ( לוקשיםםםםםםםם ) , לגבי זה שזה כמעט כל בוקר הוא אמר שזה כבר לא תקין אבל אין באפשרותם לבדוק את זה !!!
לסיכום אני מיואש כבר מדרך הטיפול המזלזלת ומחוסר הידע ומקצועיות שניתקלתי מהחברה הזאת, אני סטודנט להנדסה שבקושי יש לי זמן לנשום ואין לי זמן להתעסק בזה, אבל במקרה הזה אני החלטתי לא לוותר וללכת עם זה עד הסוף, אני קיבלתי מוצר פגום ...
בבקשה תעזרו לי עם הנושא, אני לא רוצה דגם יותר טוב שידרוגים וכל ההצעות האלה אני רוצה את אותו הדגם , חדש ושעובד בצורה נורמלית ..

תודה רבה ( :
אני רוצה את אותו הדגם , חדש ושעובד בצורה נורמלית .. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
טלוויזיית ה-LCD שברשותו, הנה מוצר איכותי ומוביל.
תגובה:
המוצר נבדק באופן מקיף ויסודי על ידי מנהל מעבדתנו. במהלך הבדיקות והרצת המוצר, לא נצפתה כל תקלה והמכשיר ונמצא פועל באופן תקין לחלוטין ובהתאם להגדרות היצרן.
במידה ותימצא תקלה בעתיד, נשמח לטפל בה בהתאם לאחריות הרחבה שברשות הלקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה