פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה צרכנית ושירות גרוע ומזלזל.אי אספקת מטען למצלמה והתכחשות. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוז'נסקי אזור תעשיה חדש ראשל"צ כתובת:
אזור תעשיה חדש ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בדצמבר רכשתי כיריים מתצוגה ומצלמה חדשה מניופן עודפים בראשל"צ.
כיוון שהייתי בשיפוצים לא התפנתי מייד לבדיקת המצלמה אל לאחר שבוע כשראיתי שאין מטען נסעתי חברה וסיפרתי לנציג, שהודיע לי שהם לא מוכרים מטען עם המצלמה.
התקנת הכיריים לקחה שבועות רבים בגלל חוסר תיאום וזלזול ובסוף הותקנו הכיריים לאחר מריבות ולאחר דרישת תשלום לא מקובלת מצד המתקינים.
החודש פניתי לחברת קרט שעידכנו אותי שהמצלמה הייתה חייבת להמכר עם המטען, וביתי הזכירה לי את ביקורי בחנות ותשובת הנציג. כשעידכנתי את אתי מנהלת שירות הלקוחות בכך, אך היא לא התייחסה ושלחה אותי לקנות מטען חדש (עם מס. טלפון שגוי). מכתב שנשלח באינטרנט לחברה כלל לא נענה.
לאורך כול ההתנהלות הופגנו זלזול וחוסר אכפתיות, ומסקנתי היא לא להתפתות למחיר נמוך במעט בחנות כי אח"כ משלמים ביוקר רב ובעוגמת נפש. ובכלל לשקול אם כדאי בכלל לרכוש מוצרים בניופאן, זה לא משתלם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מטען חדש כפי שהיה צריך להיות מלכתחילה. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על בשתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתה של הלקוחה.
מבדיקת פרטי פנייתה עולה כי לאחר כשלושה וחצי חודשים, ביום 11/3/12, פנתה אלינו לראשונה וטענה שלא קיבלה מטען למצלמה.
בשיחתנו עמה הוסבר לה שלאחר תקופה זו, לא נוכל לצערנו לספק לה מטען ללא תשלום.
תגובה:
בשיחתנו עמה הוסבר לה שלאחר תקופה זו, לא נוכל לצערנו לספק לה מטען ללא תשלום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה