|
|
|
|
|
|
זלזול בוטה באופן חמור של נציגות השירות הטכני של חברת ניופאן. |
נושא התלונה: |
ח סמדר |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי סמדר ורכשתי תנור דלונגי 977 ב-א.ל.מ חדרה.
נאמר לי בא.ל.מ חדרה שברגע שהתנור מגיע עליי להתקשר לשירות לקוחות ניופאן על מנת להזמין טכנאי שיעשה את 2 הפעולות הבאות:
1. חיבור כל חלקי התנור
2. חיבור לגז (נושא שהדגשתי מספר פעמים בשיחה!!!)
נציגי א.ל.מ ונציגת ניופאן אף אחד מהם, לא דאג לומר לי שעליי לרכוש צינור גז בנפרד מהתנור.יותר מזה, לאחר שהתקשרתי לניופאן וענתה לי דבורה מסתבר שהטעתה אותי ועליי לרכוש צינור גז שלהם בלבד על מנת שיחברו אותי לגז.
זו ממש חוצפה בעיניי הרי התקשרתי והדגשתי שאני צריכה חיבור לגז אז למה לא לומר מראש שעליי לרכוש צינור אך ורק דרככם? אך פה זה לא נגמר.
התקשרתי שנית, על מנת לקבוע איתה מועד חדש לטכנאי אך ענתה לי "נציגת שירות" בשם צביה. כבר בתחילת השיחה הייתה חסרת סבלנות ולא הקשיבה לדבריי וניסתה להיפטר ממני ולא לעזור: "את רוצה שאני ישאיר לדבורה הודעה..."-במקום לנסות להקשיב.
בהמשך עם השיחה עם צביה התברר שכישורים שירותיים אין לה כ"כ. ואת השיא עשתה כאשר העבירה אותי לממתינה בעודי מדברת. חוצפה שאין לתאר אותה.
שוחחתי עם המנהל ופתאום כן אפשר לרכוש צינור וחיבור ע"י חברת הגז.
ניופאן היקרים היום בדיעבד אם הייתי שומעת על מקרה כמו שלי לא הייתי רוכשת תנור דרככם היו בטוחים. תנורים לא יכולים לדבר לכן פני החברה הם פני הנציגים שלכם.
אנא הקשיבו לשיחות שלי איתכם והפיקו לקחים. ובדקו את נותני "השירות" שלכם.
את הסיפור שלי אני ידאג להעביר הלאה. וכל אחד יעשה את הבחירות שלי.
במידה ואכפת לכם מלקוחותיכם:
[email protected]
טל: 046323164
|
חוצפה!! |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|