פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך: 27.11.11 רכשתי מכשיר "טאבלט" של ACER במסגרת מבצע של בזק,
מאז נמסר פעם אחת למעבדה לצורך עידכון תוכנה וחזר תקין.
כיום המכשיר אינו פועל מאחר וכפתור ההפעלה הקטנטן אינו תקין.
הטאבלט נלקח למעבדת טלדור ACER בפ"ת אשר הפנו אותי למעבדה של ניופאן העוסקת בתחום, לצורך כך התקשרתי לש.הלקוחות לצורך תיאום הגעתי למרכז.
בשיחה זו נתקלתי לראשונה בשירי מנהלת ש.לקוחות בשיחה עימה הבהרתי את מצב המכשיר והבעייתיות נתבקשתי לפקסס את תעודת האחריות ושבמידת הצורך יוחזר
לי מענה עם הצעת מחיר על התיקון.
בתאריך 20.2.12 נמסר המכשיר לתיקון בניופאן בראשל"צ ונאמר כי תוך 10 ימי עסקים התקלה תתוקן, ומאז המתנתי בסבלנות.
לאחר הזמן הזה התקשרתי לברר את סטטוס התיקון, וקיבלתי כל מיני תשובות ותירוצים
שונים ומשונים והרי מבחר: 1. נאמר כי מחכים להצעת מחיר.
2. נאמר כי הביטוח לא מכסה. 3.תעודת אחריות לא הגיעה(וזאת למרות שבסמיכות לשליחה בפקס התקשרתי ואישרו לי שאכן התקבל)4. מחכים לישיבה עם המנהל 5. מחכים לתשובה מacer העולמית ( שמאוד מתענינת בכפתור קטן של לקוחה מישראל) ועוד כהנה וכהנה תירוצים וסיפורים.

בשלב זה הכנסתי כבר קרוב משפחה לתמונה שיטפל בעניינים לאחר מספר שיחות נוספות חוזרות וכוזבות וניסיונות שעלו בתוהו להשיג תשוב החלטית ואת שירי מ.שירות הלקוחות.
בשיחה עם מנהל המעבדה נאמר כי החלק אינו בארץ וממתינים שיגיע מחו"ל.
ב 15.3 התקשר נציג מהמעבדה באשדוד אליהם נשלח המכשיר וטען כי כעת ממתינים לאישור משירי מ. שירות הלקוחות של ניופאן.

ב 19.3 שירי טענה כי היא ממתינה לאישור תיקון והצעת מחיר/סיבסוד מנציגות החברה בארץ מאחר ועלות התיקון משתווה למכשיר חדש.
ב 25.3 סוף סוף ניתן בידינו מספר כלשהו אך נאמר כי עדיין ממתינים לתשובה
מהנציגות הארצית ואנחנו נקבל עידכונים בכל המתרחש בנושא דבר שכלל לא נעשה.
במשך כל הפניות והבירורים הרגשנו ככדור טניס שחובטים בו לכל עבר
ורק מנסים לנפנף אותו,לצורך העיניין בשיחה האחרונה שנעשתה עם שירי היא אמרה לנו
שנבדוק ישירות מול החברה את מצב התיקון ללא שום מתן מספר קריאה בין החברות
וכאשר התקשרנו לברר זאת עמה הובטח לנו כי היא תחזיר לנו תשובה בנושא אך ללא הועיל ואף צוין הדבר בפניה ובפני הנציגות כי כבר אבד האמון בחברה כי יחזרו אלינו טלפונית עם תשובה.
התשובה האחרונה שהתקבלה היתה שעלות התיקון הוא 500 ש"ח ונשגב ממני למה מחיר התיקון צריך להיות כמחצית מערך מחיר קניית המכשיר.
דבר נוסף שברצוני לציין מאחר ומכשיר זה משתווה לכל מכשיר סלולרי אינני רואה את השוני מהטיפול בתקלה כמו אצל חברות הסלולר אשר בכלל לא מתווכחות על תקלות מסוג שכזה ואני רואה כי הסבירות של עמידות המוצר הינה שוות ערך למכשיר נייד בכל תקלה שהיא, מה גם שהאחריות בתוקף.

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייה המצורפת.
מבדיקת פרטי פנייתה עולה כי בעקבות שבר בכפתור ההפעלה, המצריך את החלפת כל המכלול האלקטרוני הפנימי במוצר, נמסרה לה הצעת מחיר בסך של 500 ש"ח, אשר נענתה על ידה בשלילה.
תגובה:
מבדיקת פרטי פנייתה עולה כי בעקבות שבר בכפתור ההפעלה, המצריך את החלפת כל המכלול האלקטרוני הפנימי במוצר, נמסרה לה הצעת מחיר בסך של 500 ש"ח, אשר נענתה על ידה בשלילה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה