פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיבש כביסה תוצרת פילוט נושא התלונה:
זוארץ ניסים שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש ינואר 2012 נקנה המיבש בשופר סל דיל בצומת הקוסמוס אשקלון
בחודש מרץ 2012 המכשיר התקלקל וזאת לאחר מס' בודד של הפעלות (4 לערך)
בפניה לחב' ניופן נשלך אלי טכנאי אשר הודיע לי כי יש לקחת את המיבש לתיקון במעבדה
בפניתי לחב' ניופאן טענתי כי לא הגיוני שמיבש שפעל פעמים בודדות והיתקלקל
זהו מוצר פגום ויש להחליפו נענתי בשלילה והופנתי לחב' בשם שירות פלוס
ומאז החלה מסכת עינועים של לא עונים בטלפון של דחיות טלפוניות הבטחות כי תחזור אלאי נציגה בשם מורן לתאום טכנאי וזה לא קרה כמו כן שירות פלוס לא מוכנים להיתחייב לזמן תיקון כמו כן מהלך כל התקופה אני ללא מיבש
חברת שירות פלוס לא עונים בטלפון לכן זה כמעת חצי שעה המתנה ללא תשובה וכבר כאשר ענו אמרו לי כי מורן תחזור אלאי וזה לא קרה.
מעולם לא חשתי כזאתי השפלה.

החלפת מוצר המיבש כמעת ולא עבד וזאת לאחר כי היתי מוכן להתפשר בתיקון פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה