פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואטום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 1.5.2012 רכשתי מצלמה מתוצרת canon בחנות בתל אביב. שוכנעתי להוסיף כסף ולרכוש אחריות של חברת "קרט" מבית ניופאן.
2 טעויות היו לי בעסקה זו וזאת עקב מהירות לרכוש את המצלמה כמתנת יומהולדת:
1. להוסיף כסף בעבור אחריות ושירות לוקים בחסר.
2. חוסר תשומת לבי לכך שהקופסה היתה פתוחה ולא הכילה חוברת הדרכה והוראות.
לאחר הבאת המתנה, התברר כי חסרה החוברת שבלעדיה קשה לתפעל את המצלמה על כל הפונקציות הקיימות בה והזמן קצר, משום שהמצלמה "טסה" לטיול השימוש הראשון שלה באסיה עוד כעשרה ימים.
פניתי לניופאן דרך אתר האינטרנט, פירטתי כי לא קיבלתי חוברת הדרכה ואת פרטיי לטובת חזרה אליי עם פרטי התהליך הלאה, נעניתי במייל חוזר ע"י אהובית ציונית כי יש לפקסס את חשבונית הרכישה אליהם ולאחר מכן, חוברת ההדרכה תשלח בדואר.
לאחר שפקססתי הנ"ל, התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת ניופאן מס' פעמים על מנת לוודא קבלת הפקס, שוחחתי עם 3 נציגות שירות שונות, שאת שמותיהן יש בידי + הקלטות של חלק מהשיחות איתן. הנציגות דרשו שאשלח את תעודת האחריות (למרות שהנ"ל לא נאמר במייל) משום שבלעדיי תעודת אחריות, לא אקבל חוברת הדרכה.
דרשתי לשוחח עם מנהל ובשיחת טלפון ה-3, הובטח לי כי מנהל יחזור אליי ואכן חזרה אליי מנהלת לאחר כ- 24 שעות (לשיחה זו עוד אשוב בהמשך).
הסברתי גם לנציגות, גם למנהלת כי אין שום קשר בין חוברת ההדרכה שצריכה להיות בכל ערכת מצלמה לבין טופס האחריות שהם דרשו שישלח כתנאי לקבלת החוברת.
זכותי כצרכנית, לוותר על האחריות מניופאן (למרות ששילמתי עליה) ולקבל את חוברת ההדרכה שהינה חלק בסיסי וחשוב מערכת מצלמה שלמה!
איני מבינה למה הסרבול הזה וטרטור הלקוח! רכשתי מצלמה כמתנה ועקב טעות בחברה או החנות לא קיבלתי ערכה מלאה כפי שהייתי צריכה לקבל אם הייתי שמה לב קצת יותר. אין לי שום כוונה לשלוח את בעל המתנה לשיחות מול חברת ניופאן ועל שליחת האחריות בפקס, את הנ"ל הוא יעשה בזמנו החופשי, אם ירצה בכך.
ואשר לשיחה עם מנהלת השירות שהזדהתה בשם אתי לוי: לא כך צריכה לדבר מנהלת! מנהלת צריכה להרגיע ובראש ובראשונה- לתת פתרונות! אתי דברה בקול רם ובוטה וחזרה על אותן המילים בה השתמשו נציגותיה יום קודם לכן.
אם הייתי רוכשת אתה מצלמה עבור עצמי, לא הייתי חושבת פעמיים לפני שהייתי משתמשת בזכותי החוקית כצרכנית לביטול העסקה בשבועיים לאחר ביצועה, מכיוון שמדובר במתנה, "בלעתי" את היחס / השירות והתשלום הנוסף בעבור הנ"ל, אך בהחלט למדתי לקח לפעמים הבאות וכמובן שאדאג שכל אחד מסביבי ישמע על כל האמור.
בנוסף, מתוקף תפקידי כמנהלת רכש באחת החברות הגדולות במשק- אין לי שום כוונה לעבוד מול חברת ניופאן בעתיד.
חבל שזה מגיע למקומות כאלו ובעבור סך הכל- שליחה בדואר של חוברת בת מס' עמודים המסבירה אודות מוצר. אך יותר גרוע מהבירוקרטיה הטפשית של שליחת החוברת כתנאי לשיחת תעודת האחריות, מילים אלו נכתבות בגלל שירות ויחס מגורמים אנושיים בחברה כה גדולה שלא צריכה ליפול על ההון האנושי הלא מוצלח שבחרה להעסיק.
רק בריאות!
בנוסף: זלזול ובזבוז זמן יקר. סוג הנזק :
שליחת חוברת ההדרכה בדואר ויפה שעה אחת קודם. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה