פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איקבלת שירות לאריאל שבשומרון (מרחק של 48 ק"מ מתל אביב כ-40 דקות נסיעה בטוחה) נושא התלונה:
ולך גיורא שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכישת תנור משולב כיריים של חברת דלונגי דגם NDS977R בתאריך 07/05/2012.
במועד הרכישה נאמר לי כי הובלה והתקנה חינם ויש אחריות חברת ניופאן לשנה על המוצר.
המוצר הגיע סגור ויצרנו קשר עם חברת ניופאן להזמנת התקנה.
תשובת המוקדנית כלהלן - "הטכנאי שיגיע יבצע בדיקה בלבד שהמערכת עובדת אך ורק בתחום החשמל אך לצורך התקנת וקישור לגז יש להזמין נציג חברת הגז כיוון שהטכנאי המתמחה במערכות משולבות חשמל וגז אינו מגיע לשומרון".
כשאלתי מה יהיה בתקופת האחריות עם תקלה האם אני צריך להעביר בעצמי את המוצר לתל אביב לצורך קבלת שירות לא היתה תשובה בנושא. (ברור היה למוקדנית כי יש כאן בעיה אך היא לא מסוגלת לתת מענה והבטיחה שהממונה תחזור לצורך מתן מענה (עד שעה זו 12:35 09/05/2012 לא התקבל כל מענה!)
א. לא ברור לי מדוע אין שירות לאריאל (לפי מיטב ידיעתי אריאל נחשבת כחלק ממדינת ישראל עד להחלטה אחרת של הממשלה)?
ב. האם השירות של חברת ניופאן מסתכם בתחום חדרה-גדרה בלבד? אני מצפה שאם זה השירות שהחברה תציין זאת לכל קונה כי מחוייבות החברה לשירות הינה באזור הגיאוגרפי המוגבל !
ג. מדוע אין אפשרות לדבר אם גורמים בכירים בחברה?
עלבון סוג הנזק :
א. מתן שירות בכל מקום בארץ או לחלופין החזר המוצר והחזר הכסף כולל פירסום בכל כלי התקשורת על המגבלות של החברה. ב. במידה ויש שירות לאריאל מכתב התחייבות של החברה למתן שירות ע"פ דרישה בבית הלקוח פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לק שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפוניעם הלקוח, התנצלנו על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו
ההתנור הותקן על ידי טכנאי גז מוסמך מטעמנו ביום 13/5/12
תגובה:
ההתנור הותקן על ידי טכנאי גז מוסמך מטעמנו ביום 13/5/12 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה