פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא צודק על תיקון מגהץ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.05 מסרתי מגהץ TEFAL GV8460 לתיקון בחנות שבה רכשתי אותו. התקלה היתה: כמות גדולה של אבנית שיצאה מהמגהץ בצורה פתאומית.
המגהץ ברשותי מעט פחות משנתיים ויש לי אחריות מלאה של ניפאן לחמש שנים.
אציין כאן שדגם זה של המגהץ מצויד במערכת לדחיית וניקוי אבנית במיכל הלחץ שנקרא anti calc collector. תוכלו למצוא עליו מידע בקישור הבא: http://www.tefal.com/Tefal+magazine/Hot+topics/anticalc-home/anticalc-home.htm . יש שם סרטון שמראה את פעולת הרכיב וכן שאלות נפוצות בנוגע לתחזוקה שלו וכו'.

ב-29.05 התקשרה אלי אריאלה מ"אלקטרוניקס פרו"- מעבדת תיקונים של ניופאן. היא אמרה שבמסגרת תיקון המגהץ יש להחליף פלטה ועפ"י הוראות היבואן חלק זה אינו באחריות ועל כן עלי לשלם 231 ש"ח. באותה עת האחריות לא היתה ברשותי, לכן סמכתי על דבריה ושילמתי בכרטיס אשראי.
היא גם תיאמה לי שיחה עם הטכנאי, שאמר לי שכדי שלא יקרה לי דבר כזה בעתיד, עלי לנקות את מיכל המים פעם בחודש. חרשתי את כל חוברת ההוראות ולא מצאתי שם הוראה כזו... מוזר מאד שאם יש צורך בניקוי כזה למניעת תקלות, לא מוזכר הדבר בהוראות היצרן/היבואן!!

מאוחר יותר עיינתי באחריות וראיתי שאין כל בסיס לטענה שפלטת המגהץ איננה כלולה באחריות, ושאני אמורה להנות מתיקון בחינם כולל כל חלקי החילוף.
למחרת פניתי בפקס לניופאן בבקשה לביטול העסקה עקב הטעיה וכן בעלי טילפן אל המעבדה.

ב-31.05 בערב חזרה אלי חני מ"אלקטרוניקס פרו" והפעם הטענה ששמעתי היתה שלא השתמשתי במגהץ עפ"י ההוראות ולכן נוצרה כמות כה גדולה של אבנית, ועל כן עלי לשלם על החלפת הפלטה. הסברתי לה שאני מודעת היטב להוראות השימוש והקפדתי עליהן. גם ניסיתי להבין אם המערכת לדחיית האבנית פועלת כראוי ואני מנקה אותה לפי ההוראות- למה נוצרה אבנית כה רבה ובאופן פתאומי??? אך היא המשיכה להתעקש על טענתה. דיברתי פשוט אל הקיר...

ביום ראשון ה-03.06 חזרה אל בעלי אתי- מנהלת שרות לקוחות של "ניופאן" וגם היא עם אותה טענה של אי-שימוש נכון כסיבה לריבוי האבנית...
מה יותר פשוט מלבוא ולהאשים את הלקוח בתקלה של המגהץ?
כספי סוג הנזק :
זיכוי על הסכום שחויב שלא בצדק וכן פיצוי על עזמת הנפש פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 3612 נמסר לו שבבדיקת המוצר במעבדתנו נמצא כי יש להחליף את פלטת מגהץ הקיטור שברשותו, עקב הצטברות אבנית וחוסר תחזוקה של המוצר, וזאת בהתאם לחוברת הוראות ההפעלה. לכן, נמסרה לו הצעת מחיר בסך של 213 ₪, אשר אושרה על ידו בחיוב, אך חזר בו.
בהתאם לאמור לעיל, לא נוכל לאשר את תיקון המוצר ללא תשלום.
תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 3612 נמסר לו שבבדיקת המוצר במעבדתנו נמצא כי יש להחליף את פלטת מגהץ הקיטור שברשותו, עקב הצטברות אבנית וחוסר תחזוקה של המוצר, וזאת בהתאם לחוברת הוראות ההפעלה. לכן, נמסרה לו הצעת מחיר בסך של 213 ₪, אשר אושרה על ידו בחיוב, אך חזר בו.
בהתאם לאמור לעיל, לא נוכל לאשר את תיקון המוצר ללא תשלום.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה