פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים לקוי מאוד למוצר חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-17/2/12 קנינו טלוויזית led של הייר. הזמנו טכנאי בתשלום שהתקין אותה על זרוע וכיוון מה שצריך אבל לחרדתנו גילינו שיש נקודה אדומה (led שרוף) במסך. פנינו לניופאן - והם החליפו לנו את המכשיר.
המכשיר החדש השמיע רעש רקע מוזר וחזק כל כך שבקושי שמעו את הסאונד של התוכניות. שוב שלחו לנו טכנאי, ששיחק עם ההגדרות של המכשיר. אך הרעש לא נעלם.
בפעם השלישית שלחו טכנאי ששוב שיחק בהגדרות ושוב לא הצליח לפתור את בעיית הרעש.
בפעם הרביעית, ב- 29/5/12 שוב הגיע טכנאי שבדק את הטלוויזיה והחליט שכרטיס הסאונד שלה מקולקל ולקח אותה למעבדה. הוא הבטיח שנקבל אותה חזרה תוך 4 ימים. התיקון לקח שבועיים.
במהלך השבועיים האלה התקשרנו לניופאן כל יום. ביקשנו שיזרזו את התיקון (כיוון שנשארנו ללא טלוויזיה), אך נענינו שאין אפשרות לזרז את התהליך כי הוזמן כרטיס סאונד שאין בחברה (!) ויש להמתין לו. בעקבות התעקשות שלנו ב-10/6/12, ניופאן התחייבו לספק לנו טלוויזיה חלופית במיידי, אך לבסוף לא שלחו דבר ועברו עוד 4 ימים עד שהטלוויזיה חזרה אלינו.
ב-14/6 חזרה הטלוויזיה אך למרות החלפת הכרטיס עדין השמיעה את אותו הרעש. אחרי שרדפנו נואשות בטלפון אחרי מנהלות ניופאן שלא מחזירות טלפונים ולא עונות לשיחות (הופנינו לחני, אחריה לאושרת, לאודליה ועוד ועוד...), החליטו להחליף את המכשיר שוב.
ב-24/6 הגיע אלינו המכשיר החדש. וגם הוא (באמת מפתיע...) מרעיש!
שוב שוחחנו עם ניופאן (אחרי מרדפים טלפוניים מפרכים) והפעם הם הודו שהדגם הזה לא תקין. כיוון שאין להם טלוויזית 26 אינץ אחרת להציע לנו, אמרו שנחזור לטרקלין חשמל (שם נרכש המכשיר) וניקח טלוויזית 26 אינץ אחרת גם אם אינה של ניופאן. בחנות יש רק אופציה אחת והיא טלוויזיה של LG שעליה אנחנו נדרשים להוסיף 300 ש"ח ולהזמין שוב מישהו בתשלום שיכוון ויתקין אותה!
ארבעה וחצי חודשים עברו מהיום בו קנינו את המכשיר. לא נהנינו ממנו אפילו דקה אחת. בכל הזמן הזה התרוצצו טכנאים הלוך וחזור אלינו, בזבזנו שעות במרדפים טלפוניים אחרי מנהלות שונות בניופאן - ובסוף נאלצנו להוסיף כסף על מכשיר אחר שאין לנו ברירה אלא לקנות אותו ולהזמין שוב מתקין למכשיר החדש על חשבוננו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טלוויזיה עובדת ללא תקלות ופיצוי על על עוגמת נפש וטירטור בלתי סבירים פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח התנצלנו על השתלשלות האירועים.
לפנים משורת הדין, שמחנו להעניק ללקוח מחווה שירותית
תגובה:
בשיחותינו הטלפוניות עם הלקוח התנצלנו על השתלשלות האירועים.
לפנים משורת הדין, שמחנו להעניק ללקוח מחווה שירותית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה