פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות יצרן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ראשון לציון כתובת:
רוזנסקי 14 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני 2009 רכשתי מחשב נייד מסוג אייסר. במעמד הרכישה שילמתי עבור הרחבת אחריות למשך 3 שנים.
במאי 2012 עקב תקלה במחשב הופנייתי למעבדת טלדור.
כפי שבקשו שלחתי למעבדה את הקבלה על הרחבת האחריות.
אולם לא קיבלתי מהם יותר שום הודעה ולא הצלחתי להשיגם.

ב9.5 חודש לאחר פנייתי הראשונה,ולאחר שיחות טלפון, פקסים ומיילים פניות רבות לשרות הלקוחות של ניופן ונסיונות כושלים ליצור קשר עם מעבדת טלדור. פניתי למעבדה פרטית בעלת שם ואחראית וקיבלתי הצעת מחיר לתיקון המחשב. שלחתי לניופאן את הצעת המחיר מטעם המעבדה הפרטית אך מחב ניופאן לא חזרו אלי. במכתבי צויין תאריך "דד ליין" לתיקון 10.5 בשעה 12:00.
למרות זאת ניסיתי להמשיך בנסיונות ההתקשרות עם שירי משרות לקוחות ניופאן וחיכיתי שעתיים נוספות לפני שנתתי את אישור התיקון למעבדה.
באותו יום בשעה 14:00 התקשרה שירי שאמרה שעכשיו היא תפתח קריאת שרות, חודש לאחר הפנייה הראשונה. ולאחר שהמחשב נמסר כבר לתיקון במעבדה הפרטית .

ב18.5 שלחתי בקשה להחזר הוצאות התיקון והנסיעה למעבדה עם קבלה מצורפת פנייה שלא זכתה להתייחסות או תגובה משרות הלקוחות של ניופאן.
ב25.6 נשלח מכתב נוסף לבקשת ההחזר ובו אזהרת תביעה אך גם הוא נותר ללא תגובה.
פנייה זו היא נסיוני האחרון למנוע פנייה לבית המשפט מתוך כוונה שניופאן ישיבו את ההוצאות הישירות שנגרמו לי , עלות התיקון והנסיעות ופיצוי על היחס המזלזל בזבוז הזמן ועוגמת הנפש בהמתנה של חודש לתיקון המחשב שנמצא באחריות שלא כובדה.
כספי סוג הנזק :
השבת הנזק הכספי ופיצוי על בזבוז הזמן היחס המזלזל ואי כיבוד האחריות פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 26812 סוכם כי שיעביר לנו את חשבונית הרכישה, לצורך בחינת פנייתו. תגובה:
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 26812 סוכם כי שיעביר לנו את חשבונית הרכישה, לצורך בחינת פנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה