פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
ק רונית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/7/2012 רכשנו מחשב ACER AS 5733 מניופאן.
הרכישה נעשתה למרות חשש כבד שהיה לנו לרכוש מוצר מניופאן בגלל נסיון רע בעבר (היו לנו בעיות עם השירות של ניופאן עם מקרר ועם מצלמה).
למרות החשש, המחיר האטרקטיבי שקסם ובגלל נסיון טוב עם מחשב ACER והביקורות הטובות על המחשב באינטרנט, קנינו את המחשב.
המחשב עבד במשך יומיים ואחר כך נסענו לחו"ל.
אחרי החזרה ניסינו להדליק את המחשב ולא הצלחנו. בשירות הטכני בטלפון ניסו לעזור לנו וכשנכשלו גם הם, נשלח אלינו שליח לקחת את המחשב למעבדת טלדור בפתח תקווה
(המחשב נקנה עם שירות VIP).
נאמר לי שבמעבדה יבדק המחשב ויחזרו אלינו עם התשובה מה לא תקין במחשב.
אחרי שבוע בו לא שמעתי כלום מהמעבדה, התקשרתי לשירות של המחשב, שם קיבלתי תשובה שהמחשב בתיקון וכנראה הלך לו לוח האם. כששאלתי מה זה אומר לגבינו נאמר לי שלוקח 21 עד 28 יום ללוח אם להגיע מחו"ל. למרות שבאחריות כתוב שהתיקון יעשה תוך 14 ימי עסקים לכל היותר.
בכל מקרה מחשב חדש לגמרי שצריכים להחליף לו לוח אם נשמע לי חשוד מאד. בכל מדינה מתוקנת היו צריכים להחליף את המחשב.
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה