פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניופאן - זהירות!!! שמות גדולים רק שאין אחריות...גם לא קטנה!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אז ככה הסיפור שלי:
שמעתי על מבצע ברשת טרקלין חשמל על ניופאן שמחלקת 7 שנות אחריות מלאות
על מקררים משמות גדולים "האייר" ללא הבחנה בין גדלים.
מיד התקשרתי לניופאן לברר אם זה באמת נכון.
דרך אגב השיחות הללו, 3 במספר, מוקלטות.
ובאמת 3 הנציגים בשיחות שונות הצהירו שזה אכן כך, יתרה מזו, בהתחלה אחד מהם
טעה והתנה את האחריות רק על מקררי סייד ביי סייד, אולם לאחר בירור הוא אישר כי
זה חל על כל הדגמים.
חושבים שכאן ויתרתי על הבירורים? ממש לא, יום למחרת השיחות לשירות של ניופאן, הלכתי
לחנות עצמה במודיעין אל הסניף שנמצא בישפרו סנטר, ואכן ראיתי מול עיניי את מדבקות המבצע
בענק על כל מקררי האייר בלי הבדלי גזע דת ומין, שהיו מפוזרים בחנות.
אני מדבר על מדבקות של ניופאן שמצהירות על אחריות של 7 שנים מלאות.
כן..."בלי אותיות קטנות"...
ניגשתי אל מנהל הסניף, אורן, ואכן הוא אישר שכך הדבר וכי יש 7 שנים מלאות.
ישר ביצעתי עסקה ורכשתי מקרר רגיל מקפיא עליון של האייר.
כל זה היה בתאריך 11-10-2009.
רק בתאריך 01-11-2009 קיבלתי את המקרר אל ביתי.
בתאריך 14-12-2009 שלחתי מייל לחברה ובו ביקשתי שיקפיאו לי את האחריות למשך שנה
כיון שלא הייתי צריך להשתמש בו לבינתיים.
המקרר כמובן שוכן באריזתו המקורית ולא עבר פתיחה על ידי טכנאי.
מכיון שהיה לי בעיה טכנית להשיג את החשבונית מטרקלין, אז רק בתאריך 02-02-2010 התחיל
הדיון ביני לבין גברת ציונה מניופאן בנושא ההקפאה (של האחריות).
בתאריך 04-02-2010 אושר לי על ידי גברת דורית בן מאיר מקשרי לקוחות ניופאן כי ישנה הקפאה
של האחריות למשך שנה. כמובן שמיד לאחר מכן יש לי עוד 7 שנים.
בתאריך 01-07-2010 נתקלתי בפרסום של ניופאן כי הם גובים על ביקור טכנאי מקררים, כמובן שישר
שלחתי מייל לחברה ובו אני מבקש הבהרה לגבי הנושא ובפרט על המוצר שלי תוך כדי ציון שיש לי גם שנה
הקפאה באדיבותם.
כמובן שהם שלחו לי תשובה בלי בדיקה שבה אין אחריות כזאת אלא רק על מקררי סייד ביי סייד.
ואכן לאחר כמה ימים בתאריך 13-07-2010 קיבלתי מייל מגברת אהובית פררה מניופאן, ובו שוב אישור
כי יש לי 7 שנים מלאות ללא תשלום על ביקורי טכנאי למקרר.
וכך המקרר ישב אצלי באחסון עד לתאריך 30-04-2013 שבו הייתי צריך אותו סוף סוף.
אז התקשרתי לניופאן ומאז הם רק מתנערים.
התחננתי, שלחתי מיילים אבל שום דבר לא עוזר, אפילו עירבתי את הרשות להגנת הצרכן, והם פשוט מצפצפים
ולא חוזרים עם תשובות.
כל מה שהם ביקשו עשיתי, פקסים מיילים תאריכים, שום דבר.
התחננתי שלפחות יביאו טכנאי רק לפתיחת המוצר ושאחר כך נמשיך בדיונים ביננו, אך גם זה לא עזר.
בלית ברירה המקרר עדיין באריזה שלהם שלא נפתחה מעולם.
ואני? לבינתיים משכיר מקרר משרדי בתעריף חודשי.
בתאריך 19-05-2013 הוגשה דרך המועצה לצרכנות תלונה ועד עכשיו אין תשובה בנושא.
גם למועצה לצרכנות אין תשובות.
כל האנשים ה"גדולים" שטיפלו בי במהלך הקניה נעלמו מניופאן.
ציונה אהרון, דורית בן מאיר, אהובית פררה.
מעניין שמייל הינו דבר חוקי ומסמך לכל דבר, רק שחברת ניופאן אינה יודעת לכבד זאת.
אולי בקריאה הם לא חזקים, בפרסומות שקריות הם כן.
ראו הוזהרתם...
בברכה

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
עם קבלת חשבונית הרכישה, אישרנו בפניו כי האחריות על המקרר חלה למשך 7 שנות אחריות מלאה.
כמו כן, שמחנו להעניק לו מחווה מבית ניופאן.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
עם קבלת חשבונית הרכישה, אישרנו בפניו כי האחריות על המקרר חלה למשך 7 שנות אחריות מלאה.
כמו כן, שמחנו להעניק לו מחווה מבית ניופאן.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה