פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסבר אמת נושא התלונה:
קיידנוב מרים שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ראשון לציון כתובת:
משרדים ראשיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני אני התקשרתי במשרד ראשי לצריכה להחליף חלק מגירה במכונת כביסה indesit liza 11, degem linea- 4b.
אמרו לי שאני איחל להזמין חלקים. שאלתי כמה פעמים אים יש סניף של חברה ניופן בירושלים.. אמרו לי חד וחלק, שאין. אמרתי כמה פעמים דגם של מוצר. אז שלמתי לחלקים ולמשלוח (39 שקל.)
קיבלתי חלקים לדגם אחרת.
ב1.07 ב-14-15 דיברתי עם מנהלת מחלקה בשם אתי ואמרתי לה ת זה. היה אמרה שבמשך 3 יומי עבודה הקחו ממני חבילה והחזירו כסף לחלקים וגם ל משלוח. 5.08 התקשרתי עוד הפעם, דיברתי עם קרין. עכשוב קבר 7.08. אף אחד לא הגיה ולא יכך חלקים, שאני אפילו לא פתחתי!!!
אני מתלוננת ל:
1. שלחו לי חלקים לא מאתימים.
2. אמרו לי שאין סניף חברת ניופן בירושלים. אני אחר כך בדקתי שיש סניף בירושלים. ואני סתם שלמתי למשלוח!!!

אני דורשת החזרה כל הכסף שלי כולל משלוח בזמן קרוב ביותר.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
לקבל כסף שלי. פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפניתה של הלקוחה.
בעקבות בקשתה לביטול רכישת החלקים, כרטיס האשראי שברשותה זוכה על ידנו במלוא הסכום , בסך של 180 ש"ח.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפניתה של הלקוחה.
בעקבות בקשתה לביטול רכישת החלקים, כרטיס האשראי שברשותה זוכה על ידנו במלוא הסכום , בסך של 180 ש"ח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה