פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מחיר לתיקון מכשיר ודרישה למחיר גבוהה יותר בפועל נושא התלונה:
משולם רם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
צלצלתי לניופאן לברר תיקון של טאבלט cr10a20 שניופאן משווקים.
שוחחתי פעמיים בטלפון לוודא עם נציגה שמסרה לי כי העלות לתיקון הנ"ל היא 250 ש"ח בגין תיקון הנזק.
נסעתי לניופאן למסור את המכשיר בכדי שיתקנו.
לאחר שבוע צלצלתי לחברה לברר סטטוס. מסרו כי החזירו את הטאבלט למרכז השרות כיוון שהעלות התיקון שמסרו לי טלפונית אינה נכונה ועלות התיקון הוא למעשה 400 ש"ח והם הגיעו למסקנה שלא שווה לתקן ולכן החזירו למרכז השרות. ניפאן לא מתכחשת כי מסרו טלפונית כי העלות היא 250 ש"ח ומסרו שכיוון שזהו דגם חדש הטעו אותי כי העלות הנ"ל היא על דגמים ישנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 11813 נמסר לו שנציג השירות במעבדה, מסר לו בטעות הצעת מחיר בגין מק"ט אחר מסך בגודל קטן יותר.
לכן, שמחנו להעניק לו 20 הנחה לתיקון המוצר, אשר אושרה על ידו.
תגובה:
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 11813 נמסר לו שנציג השירות במעבדה, מסר לו בטעות הצעת מחיר בגין מק"ט אחר מסך בגודל קטן יותר.
לכן, שמחנו להעניק לו 20 הנחה לתיקון המוצר, אשר אושרה על ידו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה