טלי און, מנהלת קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 11813 נמסר לו שנציג השירות במעבדה, מסר לו בטעות הצעת מחיר בגין מק"ט אחר מסך בגודל קטן יותר.
לכן, שמחנו להעניק לו 20 הנחה לתיקון המוצר, אשר אושרה על ידו.
|
תגובה: |
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עמו מיום 11813 נמסר לו שנציג השירות במעבדה, מסר לו בטעות הצעת מחיר בגין מק"ט אחר מסך בגודל קטן יותר.
לכן, שמחנו להעניק לו 20 הנחה לתיקון המוצר, אשר אושרה על ידו.
|
פתרון: |
|
|